Glavni inženir za napihljive varnostne sisteme pri ZF TRW Dirk Schultz je v sporočilu za javnost zapisal, da je tveganje, da bi voznik in sopotnik spredaj trčila drug ob drugega, zelo veliko v primeru, ko pride do trčenja drugega vozila z boka.
"Raziskave, povezane s prometnimi nesrečami v ZDA razkrivajo, da je vzrok za skoraj 30 odstotkov smrtnih žrtev pri trku drugega vozila s strani udarec od daleč (sopotnik udarce prejme na voznikovi strani ali obratno), v Nemčiji pa v tovrstnih primerih beležijo 30 odstotkov težko poškodovanih potnikov," pojasnjuje Schultz.
Zračna blazina že v vozilih
Sredininska zračna blazina ZF TRW še ni del serijskih avtomobilov, kljub temu pa nekatera vozila že imajo vgrajeno tovrstno zračno blazino. General Motors je sredinske zračne blazine začel ponujati v modelih buick enclave, GMC acadia in chevrolet traverse letnic 2013. Pri GM so zračno blazino razvili skupaj s podjetjem specializiranim za zračne blazine Takata.
Kot kaže bo s tovrstno blazino kmalu opremljeno še več vozil. Schultz je namreč dejal, da je zanimanje s strani avtomobilskih proizvajalcev za zračno blazino večje in večje. Pomemben delež k njeni uveljavitvi naj bi bilo tudi prizadevanje evropskega konzorcija varnostnih testov Euro NCAP, da bi leta 2018 uvedli nov protokol trčenja vozil s strani.