BMW je pripravil zanimivo poročilo o tržnih deležev pri električni mobilnosti v lanskem letu. V njem je prikazal, kako se je znamka umestila pri prodaji avtomobilov, ki jih poganja bodisi povsem električni pogon ali pa so priključni hibridi. Podatki vključujejo tudi Slovenijo.
Čeprav graf vključuje kombinacije elektrificiranih pogonov, pa je z njega razvidno, da je znamka Tesla resnično v naletu. Potem ko je šele pred enim letom v Evropi uradno predstavila model 3, ji je uspel skok na prvo mesto.
Med vsemi elektrificiranimi modeli (seznam ne vključuje klasičnih hibridov) je Tesla z velikim naskokom postala znamka številka 1, pa čeprav ima v portfoliju samo baterijska vozila.
Po podatkih JATO je bil denimo septembra model 3 enajsti najbolj prodajan avto nasploh v Evropi in je le za malo zaostal za takšnim težkokategornikom, kot je renault captur.
Če bi primerjali samo statistiko baterijskih vozil, potem ima Tesla zelo visok, okoli polovičen delež, z glavnimi trgi na Nizozemskem, Norveškem in v Veliki Britaniji.
BMW, ki ima električnega i3 in pestro paleto priključnih hibridov, je po primerjavi baterijskih in PHEV vozil na drugem mestu kot edina znamka z dvomestnim deležem, sledita pa Renault in Volkswagen.
Globalna slika je vsaj glede primata Tesle identična - tudi tu je v veliki prednosti. S te primerjave je razvidna moč dveh kitajskih znamk, BMW je edina evropska znamka nad petimi odstotki.
dezurni@zurnal24.si