Talisman je kljub temu, da je na trgu že nekaj let še vedno med lepšimi poslovno-družinskimi avtomobili. Po prihodu novega clia, ki mu je sledil captur, pa je bila med novimi in starejšimi Renaultovimi izdelki več kot očitna razlika v letih. Predvsem na račun novih sistemov in tehnologij, ki sta jih ponudila mala francoska modela in jih večji in bolj prestižni modeli znamke niso imeli. Clio je imel ob svoji predstavitvi največji zaslon med vsemi Renaultu namreč. Zdaj bo drugače, saj so v Parizu temeljito prenovili talismana, čeprav na prvi pogled to niti ni tako očitno.
Renault namreč vztraja s svojim pristopom, evolucija na zunaj in revolucija znotraj. Pri Renaultu pravijo, da je že od predstavitve njegova oblika najpomembnejše merilo pri odločanju za nakup. Nekaj spremembe je le doživel, na primer nova maska ima kromasto prečko, preoblikovan je odbijač, sveti izključno v beli, LED svetlobi. Prilagodljiva žarometa imata vgrajeno tehnologijo LED matrix vision in dinamična smernika. Poznavalci bodo opazili tudi dnevne luči v obliki nasproti si obrnjenih črk C. Tudi luči zadaj imajo izključno svetilne diode, okrasno kromasto obrobo in dinamična smernika. Na zadnjem robu strehe je nameščena antena v obliki hrbtne plavuti morskega psa. Nove so tudi barve, platišča, ko se voznik približa avtomobilu, se vklopi niz svetil; zunaj se poleg luči prižge osvetlitev ročic na vratih, vklopi pa se tudi osvetlitev potniškega prostora.
Veliko novega je v kabini. Več je kroma, odslej je obogatena z ambientalno osvetlitvijo, nove so obloge iz beljenega lesa na armaturni plošči in vratih najbolj prestižne različice initiale paris. Voznik lahko izbira med različnimi prikazi digitalnih merilnikov z diagonalo 25,91 cm (10,2 palca) in so serijsko vgrajeni od paketa opreme intens navzgor. Pokončni osrednji zaslon, ki deluje podobno kot računalniške tablice, meri tako kot v cliu 9,3-palca (diagonala 23,62 cm).
Napredek je bila narejen na področju udobja in ergonomije. Večja so držala za kozarce, ki so tudi osvetljena. Podlaga za indukcijsko polnjenje telefonov je umeščena na osrednjo konzolo, upravljala za prezračevanje pa imajo vgrajen digitalni prikaz izbrane temperature. Upravljala regulatorja hitrosti so končno premaknili na volan.
Tehnološko gledano je dobil nov rod sistemov za pomočjo vozniku. Omenimo samo najbolj pomembno: pomočnika za vožnjo po avtocesti in prometne zastoje, ki združuje prilagodljiv regulator hitrosti s pomočjo pri ohranjanju voznega pasu, ki deluje tudi v ovinkih. Ta oprema regulira hitrost od 0 do 160 km/h in ohranja primerno varnostno razdaljo za vozili spredaj. Omogoča samodejno zaustavljanje in speljevanje v okviru treh sekund ne da bi moral voznik storiti karkoli. Sistem aktivne pomoči pri zaviranju v sili (AEBS) ima zdaj dodan sistem zaznavanja pešcev in kolesarjev.
Motorji so bolj gospodarni in zmogljivi. Bencinska motorja TCe 160 EDC FAP in TCe 225 EDC FAP (v Sloveniji nista na voljo) imata dodan filter trdnih delcev, dizelski motorji Blue dCi pa imajo za čiščenje izpušnih plinov vgrajen sistem selektivne katalitične redukcije (SCR, Selective Catalytic Reduction) s sistemom vbrizgavanja tekočine AdBlue®, ki zmanjšuje izpust dušikovih oksidov (NOx).