Pri Renaultu so na predstavitvi v Parizu izpostavili, da je njihov avtomobil višjega srednjega razreda, v katerem se bo za kupce potegoval skupaj z VW passatom, ford mondeom, mazdo6 in drugimi, robusten avtomobil, športnih linij, ki upodablja "užitek do vožnje".
Tako kot je bilo za pričakovati, je talisman dobil prepoznaven "družinski obraz", tak kot novi espace ali križanec kadjar.
Oblika je sicer precej konzervativna, najbolj vpadljiv dizajnerski element, ki ga je mogoče opaziti na prvih fotografijah, so zadnje luči, ki se na pokrovu prtljažnika skoraj dotikata ena druge. 4,85 metra dolgi talisman bo radodaren z udobjem za noge in kolena potnikov v potovalni kabini, saj medosna razdalja meri kar 2,81 metra. Ogromen je tudi prtljažnik z 608 litri prostornine, kar je eden najboljših dosežkov v D segmentu vozil. Škoda superb, ki je vedno veljala za razrednega prvaka, ima volumen prtljažnika 625 litrov.
Veliko skupnega z espacom
Talisman, ki v modelni paleti zamenjuje tako laguno, kot model latitude, bo imel ključno vlogo v gami vozil Renault pri lovljenju kupcev v premium segmentu vozil. V ta namen so mu vgradili številne inovativne tehnologije. Omenja se kopica varnostnih tehnologij za pomoč vozniku, kot je tehnologija krmiljenja vseh štirih koles 4control, multimedijski sistem R-link druge generacije, osnovni 7-palčni zaslon na dotik in tudi 8,7-palčni zaslon (tablica), sistem samodejnega parkiranja, polne led žaromete, aktivni tempomat z radarjem, sistem samodejnega zaviranja v sili, head up projekcijski zaslon ... Tudi tehnologijo izbore štirih že programiranih načinov vožnnje (Confort, Sport, Eco in Neutral) ter še petega, ki ga je možno prilagoditi osebnim željam;
Vse to, kar pozna tudi espace, s katerim si talisman deli tudi paleto pogonskih agregatov.
Renault bo talismana, to ime so že uporabili za koncept predstavljen leta 2001, prodajal tako v limuzinski, kot karavanski različici. Kupeja, tako kot pri laguni, naj ne bi bilo. Vozilo bodo proizvajali v Franciji, v tovarni Douai, kjer proizvajajo tudi novega espaca, s katerim si deli novo Renault-Nissanovo platformo CMF-CD.
Šef Renaulta Carlos Ghosn je na novinarski konferenci 12. februarja dejal, da bo prav CMF platforma ključ do ciljev, ki predvidevajo dobičkonosnost novih modelov. Tudi v D segmentu vozil, v katerem bo moral tekmovati talisman.
Ta segment vozil je v velikem upadu. V primerjavi z letom 2011 se je prodaja srednje velikih limuzin in karavanov skrčila za kar 37 odstotkov. Renault je tako v prvih petih mesecih v Evropi prodal le 5.167 lagun in 58 vozil latitude. VW je za primerjavo prodal kar 89.396 passatov. Pri Renaultu upajo, da bo prihodnje leto prodali več kot 40.000 talismanov.
Francoski mediji navajajo, da bo izhodiščna cena talismana 27 tisoč evrov, karavan bo še dva tisočaka dražji.
Zopet pametovanje poznavalcev avtomobilizma, ki imajo oči za dolgočasne oblike, nezanimivo notranjost in letnik za katerega se vprašaš, če sploh še obstaja. Mislim, da je povod za nasprotovanje temu novincu to, da je del Renaultove proizvodnje tudi pri nas in… ...prikaži več s tem posledično nekateri aktivirajo svoj gen zavisti in splošnega nasprotovanja, čeprav še nihče od teh poznavalcev ni niti videl ta avtomobil, kaj šele, da bi ga preizkusil.Ne bi se strinjal s tem, da je Renault dalnajveč inovacij v avtomobilski industriji, njihova zgodovina ni tako bleščeča, kot mnogi mislijo. Renaulta so namreč leta 1944 obsodili kolaboracije z Nemci in so ga tudi obsodili ter tovarno nacionalizirali, kakor tudi to, da njegovi dediči ne smejo uporabljati več tega priimka. Ampak to je druga zgodba, bistvo je, da počakajmo in bomo videli. Potem pa so smiselne upravičene kritike, vse prej je navadna naša bedna splošna lastnost - šinfanje.
Imel si Laguno 1.9 TDi?? Vse si povedal o sebi in o tem, iz katerega ovčjega klana si. Imel si avto, ki sploh ni obstajal.. važn, da se je vse pokvarilo
Najbolj kritizirajo tisti, ki nimajo niti za burek, ali pa kupujejo po 10 let stare avtomobile in potem kot četrti lastniki bentijo nad kakovostjo.Denar na mizo, kupite fantje novega, pa bo dober tako nemec kot italijan, šved ali korejec.