Kot del nove varnostne strategije želi Renault pod novim šefom Lucom de Meo v prihodnosti omejiti hitrost novih avtomobilov - ta ne bi smela več presegati 180 kilometrov na uro. Pri francoskem proizvajalcu želijo s to potezo zmanjšati število prometnih nesreč.
De Meo je najavil, da bo prvi model, opremljen u novim elektronskim sistemom, ki omejuje največjo hitrost, serijska različica koncepta mégane eVision, oziroma model renault mégane E, ki je najavljen za leto 2022. Največja hitrost naj bi bila pri tem električnem renaultu omejena celo na največ 160 km/h.
Poleg sistema za omejitev hitrosti, ki ga ne bo mogoče odblokirati, bo omenjeni renault opremljen s še enim sistemom za omejitve - samodejnim sistemom prilagajanja hitrosti, ki se imenuje Safety Coach. Gre za aktivni omejevalnik hitrosti, ki bo glede na postavljene prometne znake spoštoval omejitve hitrosti. Hitrost pa bo prilagajal tudi glede na profil ceste, na primer nevarne zavoje, vremenske razmere ...
Omejitev hitrosti naj bi velja za modele znamk Renault in Dacia. Renault ima »pod svojo streho« tudi Lado ter znamko športnih avtomobilov Alpine. Renault ni prvi, ki je napovedal omejitev največje hitrosti na 180 km/h. Pred njim se je za ta korak odločil že Volvo.
Prvi mož Renaulta Luca de Meo je na skupščini sporočil, da želi Renault do leta 2025 postati vodilni v Evropi pri prodaji avtomobilov z električnim pogonom. Leta 2025 naj bi delež elektrificiranih osebnih avtomobilov znamke Renault 65 odstotkov, leta 2030 pa vsaj 90-odstoten.
Skladno s tem so pri Renaultu napovedali, da končujejo s financiranjem razvoja dizelskih motorjev.