Avtomobilski športi ne morejo več uiti vse ostrejšim zahtevam glede varovanja narave. Za nižanje emisij CO 2 in manjšo porabo goriva bo vsaj pri svetovnem prvenstvu v reliju verjetno kmalu v uporabi kombinacija hibridnega pogona.
Ena osrednjih figur na Citroënovem razstavnem prostoru na pariškem salonu je dirkalnik C4 WRC Hymotion4, torej pogon, ki ga koncern PSA hkrati predstavlja še v nekaj drugih konceptih.
Elektrika iz zavorne energije
Novost v običajnem dirkalniku C4 WRC je električni motor z močjo 125 kW, ki je pripet na
zadnjo osovino in se z elektriko napaja iz 990 litij-ionskih celic. Te lahko proizvedejo 400 voltov
napetosti. Motor je hkrati tudi generator, saj energijo ob zaviranju pretvarja nazaj v elektriko in
z njo polni baterijske celice.
Skupaj 357 kW
Dodatni električni pogon pride vozniku prav v različnih okoliščinah. Najbolj ga je seveda
vesel med etapo, ko električni motor z že omenjeno močjo in 400 Nm navora omogoči dodaten pospešek
k že tako konkretnim 232 kW (315 KM), kolikor jih ima na zalogi dvolitrski motor z notranjim
izgorevanjem. Dodaten električni zalogaj je na voljo le nekaj trenutkov, nato pogon spet v celoti
prevzame bencinski agregat.
C4 WRC Hymotion4 je za zdaj še vedno koncept, a bo ob razvoju določil s strani FIE verjetno prav kmalu postal resnični dirkalnik. Z njim Citroën tudi napoveduje, da namerava dolgoročno ostati v tem športu, v katerem zadnja leta žanje veliko slavo.