Branje oziroma prepoznavanje cestnih znakov je tehnologija, ki jo danes uporabljajo številni novi avtomobili. Pri Fordu so se odločili, da sistem uporabijo na način, da lahko med potjo skenira reklamne panoje, katerih vsebino vam želi potem prikazati s pomočjo zaslona informacijsko-zabavnega sistema.
O predvajanju oglasov v avtomobilu se govori in piše že dalj časa, vendar pa za zdaj več kot pri zamislih v avtomobilih še ne poznamo. Tudi pri Fordu, kjer zadeve ne komentirajo, so sistem šele patentirali. Kako ga je treba uporabiti, je razvidno iz opisa. Avto bo med vožnjo sledi reklamnim panojem, na osrednjem zaslonu v avtomobilu pa se, ko ga prebere sistem, prikaže oglas, ki vsebuje enak izdelek kot reklamni pano. Hkrati lahko avto s pomočjo navigacije pokaže pot do najbližje trgovine, kjer je izdelek naprodaj, ali pa vam prikaže kontaktne podatke prodajalne oziroma prodajalca.
Zamisel ni nova
Podjetja nenehno razmišljajo, kako priti do novih kupcev in kako povečati svoj doseg. V to zgodbo se več kot odlično vključujejo tudi avtomobili, ki vsi po vrsti dobivajo velike digitalne zaslone.
Podjetje Telenav je že leta 2018 predstavilo načrt o platformi, ki bo oglaševalcem omogočala, da se njihova sporočila vidijo na zaslonu večpredstavnostnih sistemov v avtomobilih. Oglasi se bodo prikazovali ob vstopu v vozilo in na semaforjih, med vožnjo pa se zaradi varnostnih razlogov ne bodo prikazovali, so v svojih načrtih trdili v tehnološkem podjetju. S prihodom samovozečih avtomobilov tudi teh omejitev ne bo več.
Na zaslonih se bodo prikazovali aktualni oglasi, kot recimo kuponi oziroma nasveti kje se ustaviti, ko ste lačni. Oglasi bodo na začetku statični in samo v audio različici, s časom pa se bodo spreminjali, so prepričani v Telenavu.
To je ta nova sprevržena korona-fašistična normalnost, niti med vožnjo nimate mira, čeprav vam s tem očitno in neposredno zmanjšujejo koncentracijo in ogrožajo varnost!