Avto
2394 ogledov

Sodobna multimedija komplicirana bolj kot ves avto pred 10 leti

VW golf 2019 Volkswagen
Znanih je nekaj dodatnih podrobnosti glede naslednjega golfa. Tudi o tem, kako zakompliciranimi postajajo novodobni avti.

Novega golfa bi morali pri Volkswagnu pokazati že na septembrskem avtosalonu, a je zaradi težav v razvoju pred časom postalo jasno, da bo premiera sledila z zamudo. Vseeno pa naj bi proizvodnjo začeli še v tretjem četrtletju, poroča Automotive News. Namesto tega bodo pri proizvajalcu septembra vse žaromete usmerili na svoj prvi velikoserijski električni model ID. 

A na najbolj prodajani evropski model pri VW še zelo računajo. Da se bo ločil od neposrednih in zelo zagrizenih konkurentov, kot so ford focus, opel astra, renault megane, kia ceed in drugih, ga nameravajo digitalizirati, kot še noben drug velikoserijsko avto. Tatko bo imel polni digitalni kokpit, osrednji zaslon pa bo velik najmanj osem palcev. Med drugim bo kot prvi avtomobil svojega razreda omogočal digitalni ključ, ko bo avto mogoče zaklepati s telefonom. V ozadju ene same funkcije pa je ogromno prilagoditev, saj je s tem povezanih kar 10 različnih podsistemov avtomobila. 

Volkswagen golf | Avtor: Saša Despot Saša Despot

"Samo sistem za navigacijo in multimedijo ima med 10 in 20 milijoni vrstic kode," je povedal visok inženir pri VW. "To je več, kot jih je imel celotni avto pred 10 leti."

Izzivov je veliko in nič čudnega, da so se v procesu razvoja pojavile precejšnje težave pri programski opremi, kar je tudi eden od razlogov za zakasnitev proizvodnje. "Ko rešiš en problem, se pojavita dva druga," je tako za Automotive News povedal neimenovani inženir. V avtu je namreč več kot 10 različnih ECU enot, vsak izmed njih ima svojo lastno programsko opremo. 

Od začetka proizvodnje modela golf leta 1974 so izdelali že več kot 35 milijonov golfov. 

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 2
  • sam50 09:40 11.maj 2019.

    Včasih smo na avtu menjali brtemze,svečke,kakšno dizno,tesnilo glave motorja,prirobnico,na 150-200 batne obročke in ojnične ležaje,potem je bil pa tako ali tako avto že zrel za odpad. Danes ga plačamo desetkratno in že po prvi vožnji pričnejo nagajati razni senzorčki,programi,DSG menjalniki ...prikaži več in elektronika na splošno,kar po pretečeni garanciji stane mnogo denarja,poraba pa v primerjavi s starejšimi avtomobili ne zmanjaša stroškov uporabe teh novodobnih ekoloških računalnikov.