Novi dizajn znamke Škoda temelji na znanih vrednotah znamke: robusten videz zunanjosti ter funkcionalna notranjost. Koncept zato zaznamujejo prostornost, trpežni in trajnostni materiali ter aerodinamično učinkovite linije.
Nov dizajn se odraža v notranjosti avtomobila. Ima simetrično zasnovo, na kateri prevladuje široka nadzorna plošča z navpično postavljenim zaslonom na dotik, ne manjkajo niti fizična stikala. Notranjost vključuje številne uporabne elemente iz družine Simply Clever, vključno z inovacijami, kot sta vgrajen otroški sedež in integrirani nahrbtniki.
Sedemsedežni SUV bo veliki brat električnega enyaqa in novi paradni konj znamke, ki bi lahko v prodajne salone prišel do leta 2026. To bo le eno od treh novih električnih vozil znamke Škoda, ki jih bo tovarna lansirala v prihodnjih nekaj letih. Preostal dva bosta majhna kombilimuzina in mali križanec.
Fotografije zunanjosti popolnoma električnega konceptnega avtomobila prikazujejo na novo oblikovan, vpadljiv sprednji del. Bistveno širša in ravna maska je temna in zaprta. Žarometi, ki so pomaknjeni proti robu vozila, so postavljeni v dveh vrstah drug nad drugim, ostro zaobljen pas dnevnih luči v obliki črke T nad njimi pa se bočno razširi v poudarjena krilca.
Vpadljiv, popolnoma preoblikovan odbijač, ima sedem vertikalno razporejenih zračnih šob, sredinska pa ima vstavek v vpadljivi oranžni barvi. Spodnji del odbijača je opremljen z aluminijastim zaščitnim podvozjem. Velika, aerodinamično optimizirana kolesa merijo 22-palcev in še dodatno poudarjajo robusten videz študije vision 7S. Bok opredeljujejo čiste površine in proti zadku rahlo padajoča strešna linija.
Vision 7S ima 89 kWh baterije, po metodologiji WLTP pa lahko vozilo z enim polnjenjem prevozi več kot 600 kilometrov.
Ne bo se dopadlo starokopitnežem, ki kupujejo jajca podobna prešnjim jajcem!
grdo k svina...