Kot poroča portal Jalopnik, naj bi namreč Mazda z letnikom 2021 začela v mazdo 3 na nekaterih trgih vgrajevati 2,5-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki bo s pravim gorivom razvijal moč 250 'konjev' oziroma 186 kilovatov.
Moč motorja bo namreč odvisna od bencina, ki bo na voljo. Nekatere države namreč v ponudbi še vedno imajo 87-oktanski bencvin, v kombinaciji s katerim bo turbobencinski motor moč »zgolj« 169 kilovatov (oziroma 227 'konjev') in navor 420 njutonmetrov, zgornja številka pa bo veljala za 93-oktanski bencin, ko se bo tudi navor dvignil na 433 njutonmetrov. Ob uporabi »našega« 91-oktanskega bencina bi bile torej številke nekje vmes.
Tako kot nekoč MPS
To je sicer v vsakem primeru skoraj toliko, kot je nekoč razvijal 2,3-litrski turbobencinski motor v športni mazdi 3 MPS. Portal sicer ne napoveduje dogajanja na stari celini, toda postavlja se vprašanje, če lahko mazdo 3 MPS nove dobe pričakujemo tudi v Evropi. Verjetno ne, saj iz Mazde ni prišel še nioben namig, da pripravljajo nabrito različico trojke.
Turbobencinski motor naj bi bil v mazdi 3 sicer na voljo v kombinaciji s šestsopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom.
"Ob uporabi »našega« 91-oktanskega bencina..." Kašnega 91-oktanskega bencina? V Sloveniji je povsod na voljo 95- in 100-oktanski bencin.