Želite potovati nazaj v čas? Vse, kar je potrebno je, da se zapeljete po ameriški avtocesti 101 do središča San Francisca. Tam boste na vrhu nekdanjega skladišča, dvonadstropne stavbe v središču tehnološke prestolnice ZDA zagledali velikanski oglas za Toyotin športni avtomobil supra. Zagledali ga boste, če boste imeli srečo.
Stari oglas je fotografiral motorist, ki je vozil mimo, objava pa je nemudoma postala viralna. Toyota je sicer lani predstavila novo generacijo modela supra, zato je večina menila, da gre za gverilski oglaševalski trik.
Zgodba je precej drugačna – oglas za supro je tam čisto po naključju. Po pisanju spletnega medija TheDrive, pri katerem so vzpostavili stik z lastnikom oglaševalskega prostora, je zgodba naslednja: v preteklosti so oglase ročno poslikali, vse pa se je spremenilo, ko so začeli plakate lepiti. Danes sicer plakate že nadomeščajo digitalni zasloni. Prav oglas supre iz leta 1993 je bil zadnji "narisan" in namesto, da bi denar in sredstva porabili za novo slikanje, so se lastniki oglaševalskega prostora odločili, da bodo nove oglaševalske plakate lepili na sliko supre. To pomeni, da vsakič, ko novo podjetje najame prostor, delavci odlepijo star plakat in nalepijo novega.
Zato je v času, ko je stari plakat odlepljen, vidna slika originalnega naslikanega plakata supre iz leta 1993. In ravno takrat je nastala fotografija, ki kroži po internetu.