Novinec, ki bo javnosti razkrit na avtosalonu v Parizu, v prodajo pa prihaja januarja prihodnje leto, prinaša povsem nov pristop.
Večji kot freelander
Narejen je na zelo spremenjeni platformi, ki jo uporabljajo za izdelavo freelanderja in range roverja evoque. Novinec je namreč od freelanderja daljši za 91 milimetrov, medosna razdalja pa je raztegnjena za 80 milimetrov. S 1.817 kilogrami je masa zelo podobna, kot pri manjšem freelanderju.
V avtomobilu je sedem sedežev (konfiguracija 5+2). Potniki v drugi sedežni vrsti sedijo 50 milimetrov višje, kot potnika v prvi vrsti. Druga vrsta sedežev je tudi vzdolžno pomična, in sicer za 160 milimetrov.
Na začetku le 2,2-litrski dizel
V začetku bo na voljo le 2,2-litrski turbodizelski agregat z 140 kilovati moči (187 KM). Kasneje prihodnje leto prihaja ED4-turbo dizelski agregat z emisijami CO2 119 gramov na prevožen kilometer.
Menjalnika bosta šeststopenjski ročni in devetstopenjski samodejni, 2,2-litrski agregat pa bo na voljo le s pogonom na vsa štiri kolesa.
Čez visoko vodo
Vozniku bo v pomoč head-up ekran, nov je infontament sistem z 8-palčnim ekranom občutljivim na dotik, sistem zaviranja v sili, ki deluje samodejno med 5 in 80 km/h, sistem za pomoč pri spuščanju po klančini (Hill Descent Control), klima je samodejna dvopodročna, opcijsko je na voljo parkirni asistent, sistem za prepoznavanje prometnih znakov ...
V Veliki Britaniji bo začetna cena okoli 40 tisoč evrov.