Vprašanje, zakaj že zdaj ne obstaja dirkalna različica enega najbolj prodajanih kompaktnih avtomobilov vseh časov, je na mestu. V Wolfsburgu odgovarjajo z prototipom dirkalnega golfa, ki bo še veliko bolj športen od dirkalnega pola, ki nastopa v svetovnem reli prvenstvu (WRC).
Volkswagen Motorsport je najprej pripravil serijsko različico športnega golfa za vsakodnevno vožnjo po povsem običajnih cestah, dirkalnik pa naj bi uporabljali v sklopu turističnih dirkalnih avtomobilov v sklopu prvenstva Touring Car Racer International Series (TRC), ki je v premiernem letu doživela veliko popularnost. Volkswagnov dirkalnik naj bi na dirkalni stezi videli že prihodnje leto.
Volkswagen je dva primerka že testiral na dirkališču Red Bull Ring v Spielbergu.
Protitip golfa je izdelan na MQB platformi, na kateri izdelujejo tudi najnovejšega golfa sedme generacije. Volkswagen Motorsport je poskrbel za številne dodelave za potrebe tekmovanja. Med drugim je širši za 40 centimetrov, z raznoraznimi dodatki so izboljšali aerodinamiko, posebnost je veliko krilo na zadku narejeno iz ogljikovih vlaken. Gre za še dodelano izvedenko modela golf-R s pogonom spredaj.
Pravila velevajo, da je pod motornim pokrovom 2,0-litrski štirivalji turbo motor, ki v dirkalni študiji golfa razvije 243 kilovatov moči (330 KM) in 410 Nm navora. Moč na 18-palčni kolesi prenaša šeststopenjski DSG sekvenčni menjalnik. Veliko tehničnih rešitev je povzetih po modelu seat leon cup racer.
113
ogledov
Prihaja golf vseh golfov
Pri Volkswagnu so predstavili prototip dirkalnika na osnovi golfa, ki naj bi na prvi dirki nastopil že leta 2016, Nemci pa s tehničnimi podatki že zdaj strašijo konkurenco.