Manj letvic med ledvičkama, vodoravni kromirani črti na spodnji strani maske, rahlo predrugačena zunanja ogledala, nove LED sprednje luči in še bolj rdeče zadnje. To je v glavnem vse od zunanjih sprememb.
Potniki naj bi sedaj potovali udobneje, saj so inženirji na različne načine dodelali podvozje tako, da mehkeje, a še vedno zanesljivo leti po cesti.
Tudi pri sedmici je nova oznaka 750d, za katero se skriva trilitrski "super" dizel s tremi turbinami in 280 kilovati moči. Pri vsega 169 gramih izpustov sedmica z njim do stotice šine v 4,9 sekunde. Najnižje je sicer šestvaljni dizel v 730d, najvišje pa V12 iz 760i, do prve stotice nikoli ne mine več kot šest sekund, manj kot 250 km/h ne gre.
Med drugim hibridna sedmica v drugi generaciji namesto osemvaljnika uporablja šestvaljnika, skupna moč z električnim pogonom je 260 kW, kombinacija pa je 15 odstotkov varčnejša. Osemstopenjska avtomatika je vedno serijska.
Znotraj je bil dodelav deležen iDrive vmesnik z novo generacijo navigacije, dopolnjujejo ga lahko veliki zasloni za zadaj sedeče in Bang Olufsen ozvočenje. Standarden je eco pro način vožnje, digitalno izrisani merilniki se s funkcijami prilagajajo različnim programom vožnje. Sedeži so izdatno izboljšani.
Cene prenovljene serije 7 se bodo pričele pri 84.200 evrih, prve bodo dobavljene septembra.