Duster je prava Dacijina uspešnica, saj so jih od predstavitve prve generacije leta 2921 prodali že več kot 1,9 milijona, med športnimi terenci pa je V Evropi že od leta 2019 CELO številka ena.
V prenovljeni izdaji je od manjšega sandera prevzel nove Dacijine žaromete z značilnimi dnevnimi lučmi v obliki črke Y, enak vzorec pa so dobile tudi zadnje luči. Novim romunskim oblikovni smernicam je prilagojena tudi sprednja maska. Duster je kot prva dacia opremljen tudi z led smerniki, led pa so tudi zasenčene luči in luči za osvetlitev registrske tablice. Oblikovalcem je s spremembami na karoseriji in novimi kolesnimi platišči uspelo nekoliko izboljšati tudi dusterjevo aerodinamiko, s tem pa tudi zmanjšati porabo goriva.
Digitalni in praktični dodatki
V notranjosti izstopa možnost 8-palčnega lebdečega zaslona, infozabavni sistemi so po novem trije, nekaj je tudi novih z gospodarno in terensko vožnjo povezanih vmesnikov, več je tudi možnosti digitalnega upravljanja, bolj ergonomični in s tem tudi bolj udobni pa so postali tudi sedeži. Novost je tudi sredinska konzola z vzdolžno pomičnim naslonom za roko, 1,1-litrskim predalom in vtičnicama USB za zadnje potnike.
Duster s prednjim ali štirikolesnim pogonom še naprej ostaja terenu naklonjeni avtomobil, ki je v kombinaciji s štirikolesnim pogonom opremljen tudi z elektronskim sistemom za pomoč pri terenski vožnji »4x4 Monitor«. Motorna tehnika ostaja bolj ali manj enaka, v kombinaciji z 1,3-litrskim turbobencinskim štirivaljnkom TCe 150 pa je na voljo tudi dvosklopčni menjalnik EDC. Ker gre za dacio, je seveda možna tudi različica s pogonom na utekočinjeni naftni plin LPG.
Kaj pa cene? Osnovni dacia duster 1.0 TCe 90 z opremo essential bo na voljo za 13.990 evrov, za duster s pogonom na LPG pa bo treba odšteti dodatni tisočak. Najdražji duster s samodejnim menjalnikom in opremo prestige bo stal 20.790 evrov.