Saab 9-3 je poleg diskretnih sprememb v obliki bolj atraktivnih odbijačev in novih aluminijastih platišč dimenzij 16 in 18 palcev, dobil tudi močnejše in bolj ekonomične agregate. 1,9-litrski TTiD dizel motor bo ob modernejšem menjalniku kupcem na voljo treh različicah, in to z močjo 56 kW/130K (prej 88 kW/120KM), z 118 kW/160 KM (prej 110 kW/150KM), medtem, ko najmočnejša različica razpolaga z 132 kW/180 KM in 400 Nm navora.
Po tovarniških podatkih limuzinski 9-3 z 1.9 TTiD motorjem z ročnim menjalnikom v povprečju na 100 km/h porabi 4,5 litra dizla, emisija CO2 je 119 gramov na prevoženi kilometer, karavanski 9-3 SportCombi porabi 4,6 litra na 100 km, emisije so 122 gramov CO2 na km, 9-3 Cabriolet pa na 100 km porabi 5,1 liter, v zrak pa na kilometer izpusti 134 gramov CO2. Dodajmo še, da so inženirji pri turbobencinarju 9-3 porabo in škodljive emisije znižali za sedem odstotkov.
Najnovejši saab 9-3 je nekaj lažji, izboljšali so aerodinamiko, XWD različica s pogonom na vsa štiri kolesa je kupcem na voljo z turbobencinskim agregatom, ki premore 120 kW/163 KM.
Pri modelu 9-5 se omenja 2,0-litrski turbo BioPower motor, ki lahko za pogon koristi tudi E85 gorivo (85% bioetanol in 15% bencin), razvije pa 162kW/220KM in 350 navora. Najvišja hitrost je 240 km/h, z mesta do 100 km/h pa je pospešek 7,9 sekunde.
Novost v ponudbi sta novi 1,6i turbobencinski motor (132 kW/180KS in 230 Nm) ter 2.0 TTiD dizelski motor z 140 kW/190KM in 400 Nm navora. Poleg naštetega je model 9-5 dobil še Adaptive Cruise Control (ACC) in razširjeno paleto barv karoserije (11).