Po več dneh skrivalnic so v sredo zvečer v Pragi le pokazali tretjo generacijo superba. Nova oblikovalska stvaritev ekipe okoli Josefa Kabana nadaljuje zadnji trend, s katerimi želi znamka pri svojih avtomobilih vendarle pokazati nekaj več čustev, predvsem s sprednjega dela je vidno precej podobnosti z študjo Vision C, s katerim so Čehi razgreli lansko Ženevo. Avto je še večji, nos je nizek, svetila oglata, streha je usločena, ne manjkajo značilni detajli, kot so "hokejska" zadnja vrata ali podpis sijalk v obliki poveznjenega U-ja. Notranjost je prečiščena in morda po fotografijah sodeč celo zadržana.
Superb kot pravi zastavonoša prinaša s seboj cel kup pri Škodi prvič uporabljenih tehnologih, denimo možnost kontrole na infotainmentom tudi z zadnjih sedežev, pa brezžično polnjenje telefonov, za odpiranje prtljažnika (ogromnih 625 litrov pogoltne že v osnovi) je dovolj migljaj noge pod odbijačem.
Limuzina (karavana bodo predstavili ne prej kot v pol leta) pa nima več posebnih zadnjih vrat, ki so se lahko odpirale limuzinsko ali kombilimuzinsko. Odslej je superb le še limuzina. V notranjosti je seveda poudarek na prostornosti, trdijo denimo, da imajo zadnji potniki dvakrat več prostora kot denimo v opel insigniji. Morda bi bilo zanimivo vedeti še primerjavo s sorodnim VW passatom ali bognedaj audijem A4.
Motorna ponudba je v veliki meri predvidljiva, pri petih bencinskih agregatih bodo prostornine med 1,4 in 2,0 litra, slednji motor bo imel 206 kW/280 KM moči in serijski DSG menjalnik. Trije bodo dizli z močmi od 88 kW/120 KM do 140 kW/190 KM.