V sodelovanju s Siemensom je nastal eRuf Greenster, ki si je šasijo izposodil pri porscheju 911 targi. Njegov motor se ponaša z močjo 270 kW, navor znaša 950 Nm, do prve stotice pa "pošprinta" v petih sekundah.
Z enim polnjenjem pripadajoče baterije in "razumno hitro" vožnjo lahko prevozi razdaljo 200 kilometrov, polnjenje pa poteka razmeroma hitro, saj je avtomobil pripravljen na nadaljevanje vožnje po eni uri priklopa na električno omrežje.
Slaba stran električnega pogona je pomanjkanje prostora za prtljago, saj baterije za zdaj zavzemajo ves prostor, ki je na razpolago, vključno z velikim delom prtljažnika. Za 225 kilogramov več v primerjavi z bencinsko gnano targo pokaže tudi tehtnica. Siemens je za prototip prispeval integrirani sistem, ki vključuje motor/generator, elektroniko in vmesnik za baterijo.
|
Prihodnje leto serijski model
Ruf načrtuje že naslednjo verzijo prototipa, ki naj bi vsebovala hibridni motor in dvosmerno povezavo na elektrodistribucijski sistem (ta bi omogočila, da avtomobil iz njega jemlje in vanj oddaja energijo), predstavili naj bi jo leta 2010. Prav ta različica naj bi v omejeni seriji zašla tudi v serijsko proizvodnjo, cena naj bi se vrtela okoli 190 tisoč evrov.