Vpoklic se nanaša na modele accord, civic, odyssey, pilot, CL, CR-V in acure TL. Vsa vozila so letnika 2001 in 2002.
Vpoklic se nanaša le na vozila, ki so bila prodana v ZDA, Kanadi, Mehiki, Tajvanu, Avstraliji in na Japonskem. Vpoklic se za zdaj ne nanaša na vozila, prodana v Evropi. V AC Mobil, generalnem uvozniku za vozila Honda, so za Žurnal24 pojasnili, da se vpoklic nanaša le na vozila, ki so bila izdelana za ameriški trg, medtem ko so vozila z japonskega trga že servisirali.
Smrtno nevarni varnostni mehovi
Težavo so odkrili na varnostnem mehu, ki lahko med aktiviranjem poči, pri tem pa obstaja nevarnost, da bi kovinski delci prebili tkanino in ranili potnike. To se je že zgodilo v 11 primerih, od katerih se je eden končal s smrtjo.
Težava je sicer že stara, zaradi nje so doslej že trikrat klicali na vpoklic, najprej novembra 2008 4.200 vozil, lani junija pol milijona, mesec kasneje pa še 1.500 vozil.
Po priporočilih Honde bi morali vozniki svoje avtomobile čim prej zapeljati na najbližji pooblaščeni servis.
Japoncem se šibi prestol zanesljivih
Drugi največji japonski proizvajalec tako sledi največjemu svetovnemu proizvajalcu Toyoti, ki je v zadnjih dneh v ospredju medijskega poročanja zaradi vpoklica več milijonov vozil zaradi težav s pedalom za plin in zavorami.
Honda je morala tako januarja že vpoklicati prejšnji model jazz, saj je zaradi vdora vode lahko prišlo do poškodovanja mehanizma za odpiranje okna, ki se je lahko končalo s pregrevanjem mehanizma in celo požarom. Ker je šlo za težave le pri vozilih, ki imajo volan na desni strani, slovenski kupci niso bili prizadeti.