Pri Porscheju so drugo generacijo panamere novinarjem razkrili v Berlinu. Oblikovno se navezuje na uspešen original. Zaznamujejo jo dolg pokrovom motorja, velika kolesa (19-palcev serijsko, 21-palcev opcijsko), poudarjeni koloteki in visoka bočna linija.
štirivratnik je dobil nove, drugačne odprtine za zrak in prenovljeno zračno režo spredaj, s čimer so oblikovalci poudarili agresivnejši videz. Zadaj sta led žarometa, ki sta med seboj povezana in se raztezata čez celoten zadek, kjer se bohotijo tudi štiri velike izpušne cevi. Na splošno je panamera zaradi dizajnerskih elementntov zdaj bolj podobna hišnim modelom, predvsem porscheju 911 in 718 boxterju in caymanu.
Stikala zamenjal ogromen zaslon
Porsche je drugo generacijo panamere izdelal na MSB platformi. V primerjavi z aktualnim modelom je novinka 3,5 centimtra daljša (5,05 metra), pol centimetra širša (1,93 metra) in prav toliko višja (1,42 metra). Za tri centimetre so raztegnili tudi medosno razdaljo (2,95 metra).
Potovalna kabina je veliko modernejša in naprednejša. V novo armaturno ploščo vgrajen 12,3-palčni digitalni zaslon, ki nudi podporo satelitski navigaciji in sistemu Apple CarPlay, z določenimi funkcijami pa je možno upravljati s posodobljenim sistemom glasovnega upravljanja. Z velikim zaslonom so se znebili množiče stikal in gumbov, ki prevladujejo v aktualnem modelu. Izstopa sredinsko nameščeni merilnik vrtljajev, ki spominja na legendarni porsche 356 A iz leta 1955.
V6 in V8 motorji
Pod motornim pokrovom je nova generacija V6 in V8 motorjev, od začetka pa bodo na voljo trije modeli, in sicer 4S, 4S diesel in panamera turbo. V6 in V8 motorji so zapakirani tako, da je vozilo bolj kompaktno, nameščeni so nižje v avtu, kar izboljšuje njegovo težišče in posledično vodljivost.
2,9-litrski šestvaljni bencinski motor v modelu panamera 4S razvije 324 kilovatov moči (434 KM), kar je 15 kilovatov več kot prej (20 KM) in 550 Nm navora. Pospešek od 0 do 100 km/h je 4,4 sekunde (z opcijskim sistemom sport chrono pack 4,2 sekunde). Najvišja hitrost je 289 km/h, poraba goriva pa 8,1 l/100 km, emisije CO2 so 186 g/km.
Najbolj ekonomičen med vsemi je 4,0 litarski V8 dizelski motor z 310 kilovatov moči (416 KM) in 850 Nm. Pri Porscheju trdijo, da je z njim panamera najhitrejši serijski dizelski avtomobil na svetu. Pospešek od 0 do 100 km/h je 4,5 sekunde, najvišja hitrost je 285 km/h, povprečna poraba goriva pa 6,7 l/100 km. Emisije CO2 so 178 g/km.
V paketu Sport Chrono je gumb Sport Response. S pritiskom na stikalo je možno nastaviti optimalno možno odzivnost motorja in menjalnika. Tako kot pri modelu 918 spyder je možno izbirati med voznimi programi: normalno, športno, špornto plus in individualno.
Nova panamera ima v prtljažniku za 50 litrov več prostora. Zadnja klop se podira v razmerju 40:20:40. Prtljažnik se iz osnovnega prostornine 495 litrov s podiranjem zadnje klopi poveča na največ 1304 litre prostornine, kar je 41 litrov več kot zdaj.