Na zurnal24.si smo v preteklosti ugotovili, da veliko slovenskih voznikov pogosto vozi na rezervi. Pri AMZS pravijo, da so posredovanja njihove službe na terenu zaradi tega, ker voznikom med potjo zmanjka goriva, vsakodnevni dogodki. Prav slabo delujoči merilniki so zelo pogost vzrok, da se vozniki uštejejo, koliko lahko še prevozijo z gorivom.
Nenazadnje lahko prepogosta vožnja z rezervnim gorivom povzroči napake pri senzorjih za nivo količine goriva, zato merilnik kaže več goriva, kot ga je v rezervoarju v resnici.
Zaradi prenizkega nivoja goriva v rezervoarju pri vožnji skozi ovinke, ali pri vožnji po klancu lahko sistem za gorivo zajame zrak, kar povzroči padec tlaka v sistemu, zaradi česar motor cuka ali celo ugasne. Večina rezervoarjev ima sicer posebno oblikovano zbirno posodo, ki lahko ta pojav do neke mere prepreči, a ob dolgotrajni vožnji v klanec lahko tudi v njej zmanjka goriva, saj je v njej prostora le za pol do liter goriva. Če je vozilo parkirano na klancu, lahko gorivo, če ga je v rezervoarju malo, odteče stran od črpalke. Če črpalka ne doseže dovolj goriva, motorja ni možno zagnati ali pa je vsaj otežen.
Kaj pa, če polnimo posodo z gorivom povsem do vrha. Torej tudi po tem, ko slišimo prvi klik "pištole" za točenje goriva. Veliko voznikov meni, da lahko v posodo dotočijo še kakšen liter goriva ali več. Kot pojasnjuje Brian Cooley iz Roadshowa obstajajo razlogi, zakaj tega ne počnite.
Cooley pojasnjuje, da se na črpalki povečuje znesek natočenega goriva, ki pa ne vstopi v posodo in s tem mečete denar stran. Pravi, da so črpalke namenjene avtomatskemu ustavljanju, ko zaznavajo spremembo zračnega tlaka med polnjenjem rezervoarja. Torej, če še naprej dodajate gorivo, lahko pušča skozi prelivno cev na tla, lahko pa gre tudi skozi cev za polnjenje in se vrne v črpalko za gorivo.
Hkrati pa lahko naredite škodo lastnemu sistemu za oskrbo z gorivom, ki skrbi, da gorivo iz posode ne izpari.
Na Bmw vozilih je v rezervoarju črpalka,ki skrbi,da je gorivo v vseh prekatih,če ga je premalo v rezervoarju in ga sproti pretaka po potrebi tak,da ovinki ne vplivajo na to. Pa tudi na cenejšoh avtih nisem nikoli doživel trokiranja motorja… ...prikaži več pa tud,če je bilo samo dva litra v rezervoarju.
Pozabili ste napisati, da nekateri proizvajalci ne upoštevajo garancije ob morebitni okvari črpalke, če prevečkrat voziš na rezervi. Ja, slavni VAG je med njimi...
Avtor članka G.P., a ste sploh prebrali, kar ste napisali??? Najbrž ne, ker bi potem najbrž ugotovili, da ste pisali o nečem, o čemer nimate pojma. Prvič slišim, da po koaksialnem kablu lahko pretakamo gorivo!!! Do sedaj sem mislil, da… ...prikaži več po koaksialnem kablu pošiljamo električni signal.