Po letih bujne raznovrstnosti ponudbe zdaj proizvajalci avtov intenzivno redčijo ponudbo in se osredotočajo na najbolj dobičkonosne. Velikanske naložbe se trenutno dogajajo predvsem v digitalizacijo, elektrifikacijo in avtonomno vožnjo.
Nišni izdelki bodo v prihodnjih letih najbolj na tapeti, med njimi pa glede na zgoraj navedene tri smeri razvoja najslabše kaže kupejem in kabrioletom. Še posebej kabrioletom, ugotavlja Automobilwoche. Ob tem navajajo največji trg na svetu, kitajskega, kjer zaradi vročine v mestih in slabe kakovosti zraka nihče niti ne pomisli, da bi se vozil brez strehe nad glavo.
A tudi anketa iz Nemčije, kjer so jih lani registrirali še 20 tisoč, kaže, da so kabrioleti daleč stran od nekdanje slave. Deset do dvajset let nazaj je imel skoraj vsak evropski velikoserijski model tudi kabrioletno različico - golf, astra, megane, 306 CC, 206 CC, C3 ... Danes je to nepredstavljivo, saj so vmes že izginile tudi dvovratne kupejevske različice. Kabrioleti so bolj kot ne ostali le še domena nekaterih premijskih znamk.
Agencija Civey je objavila rezultate, po katerih le še vsak tretji Nemec obžaluje, da se ponudba kabrioletov redči. 45 odstotkom vprašanih je vseeno, se pa več kot četrtina anketiranih ne more odločiti ali pa nimajo mnenja. Ženske so kabrioletom še manj naklonjene od moških.
Morda pa bo novo dobo avtov brez strehe vendarle poskusil spet uloviti Volkswagen. Marca je prišlo na dan, da pri proizvajalcu resno razmišljajo o kabrio modelu električnega ID.3.
V prvem mesecu sem prejel 23785 ameriških d0larjev, zadnji mesec pa 29847 dolarjev, samo delal sem od spleta od doma. Sem redni študent in delam le 2 do 3 ure na dan. Več informacij tukaj ...... >>>>>>>>> 𝐖𝐰𝐰.𝑬𝒓𝒐𝑷𝒓𝒐𝒇𝒊𝒕.𝐜𝐨𝐦
Pa kdo si zeli ta jajca(golf, astra, megane, 306 CC, 206 CC, C3 ...) v izvedbi cabrioleta? To so delovni osli za v sluzbo ali na trg, ne pa cabrio za vikend.