Colt je drugi plod Mitsubishijevega sodelovanja z Renaultom po modelu ASX in marsikdo bo v njem takoj spoznal, iz katerega francoskega avtomobila izhaja. V dolžino sicer meri 4,05 metra, širok je 1,8 metra, visok pa 1,44 metra, medosna razdalja pa znaša 2,58 metra. Prtljažnik v osnovi meri 391 litrov, poveča pa se ga lahko na 1.069 litrov.
Povsem Mitsubishijevi so sicer znaki, trojni diamanti, ki nadomeščajo Renaultove rombe, ter velik napis MITSUBISHI širom celotnega zadka, drugačna je tudi maska hladilnika, ki so jo preuredili tako, da je blizu Mitsubishijevi estetiki Dynamic Shield.
Z novo generacijo je colt postal veliko bolj sodoben avtomobil s sodobnim infotainmentom in asistenčnimi sistemi, povezljivostjo s pametnimi telefoni in zvočnim sistemom Bose, med drugim pa bo na voljo tudi gretje sedežev. Karoserija bo lahko v petero različnih barvah, velik pa je tudi nabor lepotne in praktične opreme.
Colta bo v osnovi poganjal atmosferski litrski trivaljnik z močjo 49 kilovatov in v povezavi s petstopenjskim ročnim menjalnikom, nad njim pa bo litrski turbobencinski trivaljnik z močjo 67 kilovatov in v povezavi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Vrh ponudbe bo predstavljal samopolnilni hibridni pogonski sklop s sistemsko močjo 105 kilovatov.
Za novega colta bodo morali kupci v osnovi odšteti 15.590 evrov, najbolje opremljeni hibridni colt pa bo stal najmanj 25.990 evrov. Mitsubishi sicer ponuja tudi 5 let ali 100.000 kilometrov splošnega jamstva, 12 leta jamstva proti koroziji in 5 let asistence ter bonus financiranje.
Spredaj zgleda kot malo bolj fensi Dacia ....