Skupina raziskovalcev z univerze v Lepzigu, ki jih vodi Detlef Reimer, je predstavila prilagodljive pnevmatike. "Dandanes je izbor pnevmatik vedno kompromis med njihovo sposobnostjo zaviranja in porabo goriva," je na sejmu povedal Reimer.
"Voznik avtomobila pa mora predvsem pri daljših vožnjah upoštevati raznolike vremenske razmere, vendar med vožnjo ne moreš kar tako zamenjati pnevmatike," je dejal Reimer.
Prilagodljive pnevmatike so opremljene z elektronskimi senzorji, ki so zmožni prepoznati različne vrste terena, ali je to avtocesta ali makadamska cesta. Prav tako so pnevmatike zmožne prepoznati, ali je podnebje suho ali dežuje oziroma sneži.
Profili pnevmatik se glede na vremenske razmere dvignejo ali razširijo, in to tudi med vožnjo. "To pomeni, da je avtomobil vedno opremljen z najboljšimi možnimi pnevmatikami, hrup in poraba goriva pa se avtomatsko optimizirata. Voznikom sploh ne bo več treba razmišljati o prilagajanju pnevmatik, saj te razmišljajo same," je dodal Reimer.
Vendar so nove pnevmatike še daleč od končnega izdelka, saj raziskave še potekajo, predvsem na materialih, ki bi se lahko uporabljali za premične dele profilov pnevmatik.
"Kljub temu smo pnevmatike za vsak primer patentirali," je še dejal Reimer.