47 let in 16 milijonov izdelanih primerkov. Tega podatka bi bil vesel katerikoli velikoserijski model, kaj šele pick-up, po katerem segajo le točno določeni uporabniki. A Toyotin hilux je že desetletja merilo, kaj mora in zmore početi avtomobil s kesonom, ko se ga postavi na asfalt ali brezpotje.
Novi hilux je nov v pravem pomenu besede, saj je postavljen na novo konstrukcijo, zaradi česar je tudi malce večji od predhodnika, ostaja pa pri ostrih robovih in visoki oddaljenosti ključnih delov od tal. Podatek pravi, da bodo lastniki lahko na hiluxa naložili za 1,2 tone bremena, za seboj pa bo lahko vlekel do 3,5 tone težke prikolice.
Kot je običajno za pickupe, je hilux na voljo z enojno ali dvojno kabino, pa tudi vmesno "extra" različico. Novost je različica s povišanim podvozjem in s podvozjem "heavy duty" za najtežje obremenitve.
Znotraj je v primerjavi z dosedanjim v novem hiluxu več prostora za potnike, sedenje pa bolj naravno. Dodan je osrednji zaslon na dotik, veliko poudarka naj bi pri razvoju dajali tudi zatesnitvi pred zunanjim hrupom in vibracijam.
Kako bo z motorji za evropski trg, še ni znano, je pa jasno, da bodo vsi ustrezali normi euro 6. Avstralija bo razumljivo eden prvih trgov, kjer bo novi hilux najprej na prodaj in sicer jeseni.
dezurni@zurnal24.si