Avto
30 ogledov

Otroke avto miri prek zvočnikov

Prepir v avtu
1/5
Profimedias
Toyota v svojem prenovljenem enoprostorcu sienna staršem omogoča, da kar prek zvočnika pomirijo preveč hrupne otroke.

Kateri starš z dvema ali več otroki ne pozna občutka nemoči in brezupa, ko se med vožnjo na zadnjih sedežih vname prepir in kričanje, v katerega mimogrede posrka še voznika. 

Takrat padajo celo tako neresnični stavki kot so: "Mir, ali pa vas vse vržem iz avta!"

Proizvajalci družinskih avtomobilov se pri načrtovanju novih modelov ali prenovi obstoječih že dolgo opirajo na različne psihološke raziskave družinskega življenja. V vsakem modernem enoprostorcu so tako vzvratno ogledalce za spremljanje in pogovor z zadnjimi potniki, poličke v naslonjalih prednjih sedežev, priključki za digitalno zabavo mladeži, internet ...

Pri Toyoti so se odločili sedaj spoprijeti še z nehvaležno tematiko kričanja v avtomobilu, saj je nenazadnje jemanje voznikove pozornosti razlog za zelo velik odstotek nesreč. V modelu sienna, ki je v Evropi sicer sila redka, v ZDA pa dokaj priljubljena, tako kot opcijo ponujajo sistem Easy speak, ki staršem omogoča, da svoje uveljavijo kar prek vgrajenih mikrofona in zvočnikov. V primeru aktivacije namreč že z mirnim glasom lahko voznik preglasi razvnete glasove. Sistem deluje le enosmerno, tako da otroci staršem ne morejo vrniti v enaki meri. Sam sistem pa seveda še ni zagotovilo, da tudi starši ne bodo kričali v zvočnike.

Toyota je sienni povsem prenovila celotno notranjost, s čimer jo želi narediti bolj atraktivno za kupce. Več v zgornji galeriji.

Enoprostorci se borijo za nekdanjo slavo

Kot poroča Washington Post, kupce z različnimi tehničnimi novostmi skušajo loviti tudi drugi proizvajalci enoprostorcev. Razred nekdaj v Severni Ameriki tako popularnih družinskih enoprostorcev namreč danes dosega komaj dobro tretjino prodaje iz leta 2000. Zasenčili so jih suvi, ki so letos v ZDA po prodaji po povsem svežih podatkih prehiteli celo nekdaj "nedotakljive" limuzine. Tudi v Evropi sicer delež prodaje enoprostorcev vztrajno upada v korist križancev in suvov.

V kakšne pred leti nepredstavljive vode gredo zato proizvajalci, kaže primer Honde, ki je lani v model odyssey vgradila celo vakuumski sesalnik in si s tem zagotovila veliko medijske pozornosti. Tudi na ta način želijo proizvajalci poudariti praktičnost svojih modelov za družinsko uporabo in prednosti pred suvovsko konkurenco. 

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.