Dacia duster je doživel medgeneracijsko prenovo, ki pa ni pokvarila osnovnega recepta, temveč ga je skušala le še izboljšati. Pri tem je dostopna končna cena še vedno med prioritetami, bistvenega popravka navzgor ni pričakovati.
Poletje je prineslo svežo podobo prednjega dela, ki zdaj z lučmi v obliki črke Y in masko spominja na mlajšega brata sandera stepway. Zadnje luči so prav tako dobile Y vzorec. Prvič ima duster LED smernike.
Nova bolj aerodinamična platišča imajo varčevalni namen, saj po zagotovilih proizvajalca skupaj z drugačnimi ležaji in pnevmatikami privarčujejo do 5,8 grama CO2 na kilometer.
V notranjosti je največja novost osempalčni zaslon višje resolucije in s serijsko predpripravo za povezavo s telefonom, kot smo videli že pri sanderu. Pri višji od dveh stopenj infotainmenta se lahko na Android Auto ali CarPlay povežeta kar brez žice.
Novost je tudi 1,1-litrski pokriti prostor med sedežema. V avtu je pri višjih opremah zdaj več USB priključkov, pozorno oko bo opazilo drugačne obloge in tanjše vzglavnike.
Pri motorjih bistvenih posebnosti ni, začne se z litrskim trivaljnikom TCe 90 in nadaljuje z 1,3-litrskim TCE 130. Oba imata šeststopenjski menjalnik, a le prednji pogon. Tega ima tudi najmočnejša različica TCe 150, le da je pri njej opcija dvosklopščnega menjalnika.
Če bi potrebovali štirikolesni pogon, morajo kupci poseči po 1,5-litrskem dCi 115 dizelskemu motorju, ki pa je na razpolago le z ročnim menjalnikom. Veliko si pri prodaji obetajo tudi od LPG različice, ki temelji na 1,0-litrskem trivaljniku.
Dacia duster bo nov krog po evropskih cestah začel teči jeseni.
Lahko ima zlate felge ....še vedno bo Dacia !