Avto
803 ogledov

Opel po odhodu predsednika predstavil nov slogan in logotip

Opel insignia Opel
“Prihodnost pripada vsem” je nov slogan podjetja Opel, kjer zagotavljajo, da bodo tehnologije prihodnosti na voljo vsem. V prihodnosti ne bo zgolj proizvajalec avtomobilov, ampak ponudnik povezane mobilnosti, še naprej pa bodo zapriseženi novim inovacijam, ki bodo morale biti dostopne vsem. Predstavili so tudi nov logotip.

Opel je v avtomobilski panogi letos v ospredju pozornosti. Po tem, ko je postalo znano, da ne bodo več del koncerna GM ampak PSA Peugeot Citroën, predstavili so tudi že prvi skupni izdelek crossland X, se je poslovil tudi njihov prvi mož Karl-Thomas Neumann, ki je znamko popeljal skozi eno najbolj turbulentnih obdobij v zgodovini, so najavili tudi nekatere nove smernice za prihodnost.

V svojem manifestu so zapisali: 

Ne vemo, kaj nam pripravlja prihodnost.
Hočemo, da je vsak od nas njen del.
Zakaj naj bi bilo nekaj, kar je pomembno za vse, dostopno samo nekaterim?
Napredek, ki bo končal hrup, izpuste in nezgode.
Omreženost, ki nas približa tistim, ki nam pomenijo največ.
Avtomobili, ki se prilagajajo voznikom, in ne obratno.Mobilnost, ki je dejansko dostopna vsakomur.
Tehnologija, ki se razvija s človeštvom.Nočemo vedno biti prvi.
Vedno pa hočemo kot prvi poskrbeti, da bo prihodnost dostopna vsem.
Samo če so dostopne vsem, lahko nove inovacije spremenijo svet.

Nov Oplov logotip | Avtor: Opel Opel

Hitre spremembe v avtomobilski panogi

Avtomobilska panoga se spreminja hitreje in temeljiteje kot kadarkoli doslej. Vozilo ni več v središču pozornosti. Zdaj je v žarišču mobilnost uporabnikov, kar pomeni premik polja delovanja. Iz mehanike na digitalno, iz goriva na elektriko, od lastništva na mobilnostne rešitve glede na situacijo, so prepričani pri Oplu.

Pri Oplu se želijo v vseh pogledih ozreti v prihodnost in burno preteklost, ko nikakor nismo mogli splezati na zeleno veljo, pustiti za sabo. Ne mislijo pa pozabiti na zgodovino, ki je bila polna inovacij, na primer uvedba trismernega katalizatorja in vgradnja varnostnih blazin polne velikosti v vsa potniška vozila.

“Nov slogan ima nekaj skupnega z reklom ‘Umparken im Kopf’ (Spremeni svojo miselnost). Oba odražata odnos, ki presega znamko in ‘avtomobilsko’ kategorijo,” je povedal F. M. Schmidt, izvršni direktor oglaševalske agencije Scholz & Friends, ki je razvil novi Oplov slogan.

Logotip bolj preprost, a jasen

Začetek nove dobe odraža tudi nova Oplova strela. V vseh komunikacijskih kanalih bo od zdaj naprej uporabljen Oplov logotip z jasnim 2D videzom. Ohranjene pa bodo osnovne komponente značilnega Oplovega logotipa – s krogom kot simbolom kolesa in strelo koz znakom čiste energije. 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.