Ali bo nova podoba pripomogla k večji zaželenosti enice, bo pokazal čas. Avto je najbolj opazno spremenjen predvsem pri svetilih, saj so prednja namesto trikotnega dobila precej bolj pravokotni pogled, razširjen je tudi profil ledvičk, drugačen je odbijač. Standardne so poslej LED dnevne luči, polni LED pa prvič na voljo kot opcija.
Zadnje kvadratne luči so prav tako vzele slovo, sedaj se zgledujejo po ostalih modelih z dvodelnostjo in zažiranjem proti notranjost vozila. Nekaj sprememb je tudi znotraj, poleg novih prevlek sedežev je malce spremenjena osrednja konzola z iDrive upravljalnikom za nadzor infotainmenta. Nov je 6,5-palčni zaslon, opcijsko je na voljo 8,8-palčni.
Med novimi tehnologijami ne gre mimo radarskega tempomata s funkcijo stop&go, pa zadnjo generacijo parkirnega asistenta, ki zna parkirati tako vzdolžno kot prečno.
Tudi trivaljnika
Pri motorjih je enica povzela vse najnovejše pridobitve, tako po zgledu active tourerja tudi v njej lahko brnita trivaljna 1,5-litrkska bencinar in dizel v različicah 116d (85 kW/116 KM) in 116i (80 kW/109 KM). Za zdaj ni jasno, kaj bo z dosedanjo izpeljanko 114d z 1,6-litrskim motorjem. Ostala paleta je po imenih in prostornini ista, so pa pri posameznih izvedenkah našli nekaj dodatnih "konjev", tudi pri šestvaljnem 3,0-litrskem motorju v M135i, ki sedaj zmore 240 kW (prejšnji 236 kW). V različici xDrive zmore mala raketa do prve stotice šiniti že po 4,7 sekunde.
Serija 1 bo na prodaj takoj po ženevskem avtosalonu, kjer se bo predstavila širši javnosti.