Googlovi avtomobili "gledajo" s pomočjo kamere in paketa senzorjev, prek katerih sistem razbere talne oznake in znake ob cesti, hkrati pa merijo razdaljo do ovire pred in za seboj. Pri Googlu verjamejo, da bi lahko po cestah vozilo dvakrat več ljudi, če bi z njimi upravljali roboti in ne ljudje. Verjamejo tudi, da bodo lahko vozila, opremljena s tovrstno tehnologijo, že v bližnji prihodnosti vozila v prometu, še posebej, ko jo bodo uspešno združili z aplikacijo Google Maps.
Neodvisni strokovnjaki pa dodajajo, da bodo avtomatska vozila na cesti zaživela, ko bo sistem podprt tudi z vso preostalo infrastrukturo. Cestišča bodo morala biti prepletena s številnimi senzorji, s pomočjo katerih bo sistem v vozilu komuniciral. Nasploh delovanje ne sme temeljiti le na vizualnem prepoznavanju okolice.
Trenutna realnost tako še vedno ostajajo sistemi, ki so vozniku v pomoč in jih v praksi že najdemo v serijskih vozilih ter omogočajo polavtomatsko vožnjo. Uspešni znajo biti predvsem na avtocestah, kjer imamo relativno enakovredne udeležence v prometu, torej voznike, okolje pa ni tako naključno kot v mestih, kjer je polno pešcev, kolesarjev in živali, v mestih pa so sposobni v kritičnih okoliščinah sami zavirati in tudi parkirati.
32
ogledov
Odobren patent vožnje brez voznika
Ameriški urad za patente je Googlu odobril patent za prehod iz mešanega v avtonomni način vožnje. Gre za metodo, ki naj bi v prihodnosti omogočila vožnjo brez voznika.