X3 prve generacije s 600 tisoč prodanimi primerki ni povsem izpolnil pričakovanj, saj se je otepal kritik o svoji precenjenosti glede na ponujeno uporabnost, udobnost in nenazadnje kakovost. Druga generacija gre po zagotovilih proizvajalca v vseh pogledih vsaj nekaj korakov dlje. Kot prvo je avtomobil zrasel v vse smeri, kar je logična posledica nedavnega prihoda X1 na trg. X3 sicer ohranja značilen BMW-jevski sprednji videz, ki pa mu poseben pečat dajejo oglata svetila. Za doplačilo ksenonskim žarometom družbo dela LED-tehnologija, medtem ko zadek zaznamujejo že doslej uporabljene cevaste luči. Zgornji del bokov krasi guba, ki se razprostira proti zadnjemu delu mimo vratnih kljuk, v oči padejo tudi velike steklene površine.
Večje mere pomenijo več udobja za zadaj sedeče in prtljago, saj naj bi bil prostor za slednjo med največjimi v segmentu. Podatek o masi pa razkriva napredno tehnologijo izgradnje, saj je kljub konkretnemu prirastku v centimetrih novinec okoli 30 kilogramov lažji od predhodnika.
Omeniti velja, da je pogon na kolesa premierno speljan prek štirikolesnega pogona xDrive tretje generacije, ki ga odlikuje boljša povezanost s sistemom za nadzor stabilnosti. Ta glede na oprijem hipno razporeja navor na prednji ali zadnji par koles, v normalnih okoliščinah pa je razmerje 40:60. Za doplačilo je na voljo elektronski nadzor podvozja, ki v ovinkih poskrbi za manj nagibanja. Tako imenovani Performance Control, ki je pod drugačnimi imeni znan že tudi pri nekaterih drugih proizvajalcih, skrbi, da imajo kolesa v zavojih vedno optimalen oprijem, saj po potrebi zavira notranje in pospešuje zunanje kolo. Servo volan je serijsko progresivno ojačan.
Eden za varčne, drugi za divjake
Tostran Atlantika bosta motorja za zdaj dva. Dizelski xDrive20d ponuja 135 kW (180 KM) moči in obljublja porabo 5,6 litra na 100 km. Poraba je manj pomembna pri bencinskem xDrive35i s šestimi valji in neposrednim vbrizgom, kar zagotavlja 225 kW (306 KM). Ta motor avtomobil požene do stotice v vsega 5,7 sekunde. Kot opcija je na voljo osemstopenjska avtomatika, seveda ne manjka sistem stop&start.
Tudi za voznika je dobro poskrbljeno, med drugim mu je na voljo iDrive nadzorni sistem, s katerim upravlja prek 8,8-palčnega zaslona in vrtljivega gumba. X3 bo mogoče opremiti tudi s tehnologijo ConnectedDrive, ki med drugim v avtomobil prinaša internet. Ne manjka niti kamera Top View za vzvratno vožnjo. Po fotografijah notranjosti sodeč pa gre za že znano tovarnino postavitev stikal z rahlimi evolucijskimi prijemi.
O ceni bo več znanega v prihodnjih tednih, avtomobil pa bodo odslej izdelovali le v BMW-jevi ameriški tovarni v Južni Karolini. V evropskih salonih bo po jesenski predstavitvi v Parizu.