Pričakovali smo jo že od premiere limuzine. Serija 3 touring dopolnjuje ponudbo v bolj družinski, uporabni obliki, a hkrati obljublja visok nivo dinamičnosti, ki se pritiče številki 3.
S 4,71 metra dolžine je močno zrasla, saj jo je v dolžino več za skoraj osem centimetrov, je tudi malenkost višja in širša. Daljša je medosna razdalja, vse to pa nakazuje na poudarek notranje prostornosti. In res Bavarci izpostavljajo, da ima serija 3 touring sedaj za potnike več prostora za kolena in ramena.
Še več - trdijo, da gredo na zadnjo klop trije otroški sedeži, kar pomeni, da bi znala nekaj, kar zmorejo sedaj povečini le izumirajoči enoprostorci in sem pa tja kakšen suv. Ali bo to držalo, bomo morali počakati na test, saj trditve niso podkrepili s fotografskim materialom.
Prtljažnik je malenkost zrasel, a ostaja pri premijski meri 500 litrov, serijsko je električno odpiranje, avto je ohranil tudi ločeno odpiranje prtljažnega stekla. S podiranjem po tretjinah nalagalni prostor narase do 1.510 litrov.
Pri BMW pravijo, da so želeli pri zunanjosti poudariti dinamiko in zaželenost. Tudi zato so kolesa najmanj 17-palčna, medtem ko je zadek z lučmi in ukrivljenostjo logična nadgradnja tistega, kar smo že videli pri limuzini in dosedanjih touringih. Ker različice GT ne bo več, bo touring tudi najbolj uporabna trojka, ki bo na voljo kupcem.
Pri motorjih in ostali opremi je že vse znano od prej, velja pa omeniti, da bo touring od prihodnjega leta sploh prvič na voljo kot priključni hibrid 330e. Standardne so polne LED luči, opcija bo prilagodljivo podvozje.
In še ena posebnost - serija 3 touring bo na voljo le z avtomatskim menjalnikom, ročnega ni več v ponudbi.
dezurni@zurnal24.si