V teh dneh poslovne novice iz sveta avtomobilizma polnijo napovedi o varčevanju in zniževanju stroškov. Tudi BMW ni izjema, med drugim smo zvedeli, da imajo z Mercedes-Benzom resne načrte o deljenju platform za izdelavo bodočih avtomobilov. Na ta način bi vsak od proizvajalcev privarčeval kar osem milijard evrov, piše Automotive News Europe.
BMW ima za seboj zelo težko poslovno leto s precejšnjim upadom dobička, tudi letos pa bodo razmere zelo otežene, dodatni varčevalni ukrepi pa nujni.
V teh okoliščinah gre doumeti uradno pojasnilo iz BMW, da se bodo odpovedali seriji 3 gran turismo, čeprav je bil pri kupcih kar dobro sprejet v smislu prodajnih številk. Serija 3 bo tako sedaj sestavljena le iz limuzine in karavana, bolj luksuznega in praktičnega GT, ki so ga uvedli pri prejšnji generaciji (kodna oznaka F34), ne bo več.
GT pa očitno ne bo edina žrtev rezov, saj so napovedane dodatne ukinitve "derivatov," vse v želji, da bi zmanjšali kompleksnost ponudbe. Kateri modeli bi to lahko bili, niso pojasnili.
Tako kot nekatere druge proizvajalce BMW "tolčejo" visoki stroški zaradi novih emisijskih standardov in visoke tarife na avtomobile, ki jih izdelujejo v njihovi tovarni v ameriški Južni Karolini, ter so namenjeni izvozu na Kitajsko.
Razmere so se zelo poslabšale tudi na evropskem trgu z upadom prodaje, grozijo finančne posledice brexita in trgovinska vojna med ZDA in Evropo.
dezurni@zurnal24.si
Itak. Gt so najgrši bmwji kar so jih kadarkoli naredili.
Če pa delajo grde avtomobile, brez karizme. njihov design oddelek je slab.