Nova generacija BMW serije 5 bo "stopila v velike škornje". V prvih šestih generacijah predhodnic je bilo po vsem svetu prodanih več kot 7,6 milijona vozil BMW serije 5. Harald Krüger, predsednik upravnega odbora pri BMW AG je ob predstavitvi novinke, zaenkrat so jo pokazali v limuzinski različicic, dejal, da zdaj petica kaže pot v prihodnost, v kateri se bodo osredotočali na tehnologijo, čustva in digitalizacijo.
Bavarci še vedno napovedujejo petico kot poslovno limuzino, niso pa se odpovedali znanega koncepta oblikovanja BMW EfficientLightweight s povečano uporabo aluminija in jekel z visoko trdnostjo. Maso 4,93 metra dolgega vozila s količnikom zračnega upora (Cd = 0,22) so v primerjavo z aktualnim modelom zmanjšali do 100 kilogramov.
Avto vozi sam
Pri BMW bodo v petico vgradili najštevilčnejšo "zasedbo" asistenčnih sistemov za pomoč vozniku tako v kritičnih situacijah, kot v prometnih zastojih ali monotoni vožnji v strnjeni koloni. Serija 5 ima serijsko stereo kamero, ki se poveže z dodatnimi radarskimi in ultrazvočnimi senzorji, da nadzoruje območje okoli vozila. Med novostmi je poleg pomoči pri izogibanju in opozorila pred prečnim prometom, tudi asistent pri menjavi voznega pasu in asistent za ohranjanje voznega pasu z aktivno zaščito pred bočnim trkom. Slednji pazi na črte voznega pasu in območje okoli vozila ter aktivno pomaga vozniku, da se izogne pretečim se trkom s posegi pri v krmiljenje.
Zahvaljujoč različnim aasistenčnim sistemom, kot so uravnavanje hitrosti (ACC) sistem krmiljenja ter za ohranjanja voznega pasu, od mirovanja do 210 km/h vozilo samo, po želji, opravlja naloge, kot so pospeševanje, zaviranje in krmiljenje, namesto voznika. Funkcija Auto Start Stop odslej prilagaja svoje reakcije glede na pot in prometne razmere.
Izboljšali so tudi upravljalnik iDrive. Na 10,25 inčnem zaslonu prikazuje navigacijo, telefonske in zabavne informacije in druge funkcionalnosti vozila. Sistem je po želji mogoče upravljati s kretnjami. Velike ikone na zaslonu se lahko razporedijo po želji. Barvni BMW Head-Up projektor zdaj izrisuje podate, kot so prometni znaki, telefonski seznami, radijske postaje, navigacijski napotki, opozorila asistenčnih sistemov ... na 70 odstotkov večjo površino kot prej.
Digitalna rezervacija in plačevanje parkirišča
Veliko novega je na področju povezljivosti. Tehnologija ParkNow omogoča digitalno rezervacijo in plačevanje parkirišča ter pridobivanje informacij za parkiranje na ulici. Pametna funkcija iskanja parkirnega mesta in funkcija dodatnega parkirnega asistenta omogoča zaznavanje praznih parkirnih mest. Ko sistem prazno mesto najde, samodejno parkira vozilo. Storitev Microsoft Exchange uporabnikom računa Microsoft Office 365 omogoča sinhronizacijo elektronske pošte, koledarske vnose in stike, ki jih lahko nato urejamo v vozilu. Tako kot serija 7, zdaj tudi serija 5 s pomočjo daljinskega nadzora parkiranja, omogoča parkiranje na daljavo, brez voznika v vozilu.
Osebni digitalni asistent mobilnosti, Bavarci ga imenujejo BMW Connected, skupaj z dodatnimi storitvami omogoča voznikom pregled njihovih informacij, povezanih z mobilnostjo. Pomembne vsebine, kot so bližajoči se navigacijski cilji in predviden čas prihoda, zabeležen v njihovem osebnem dnevnem redu, se iz pametnega telefona prenese v vozilo in prikaže na prilagojenem zaslonu po meri uporabnika. Funkcija Remote 3D View omogoča voznikom, da si na svojem pametnem telefonu prikličejo tridimenzionalne poglede območja okoli vozila.
Novi in prenovljeni motorji
Vsi motorji v BMW serije 5 pripadajo prenovljeni, modularni družini pogonskih enot v okviru BMW EfficientDynamics. Tehnologija BMW TwinPower Turbo je namenjena celotni pogonski paleti. Od prihoda na trg bosta na voljo po dva dizelska in bencinska motorja, ki obratujeta v tandemu bodisi z zadnjim pogonom ali sistemom štirikolesnega pogona BMW xDrive.
Nov je 2,0-litrski vrstni 4-valjni motor v BMW 530i, ki razvije največji navor 350 Nm in največjo moč 185 kilovatov (252 KM). Njegova kombinirana poraba goriva znaša 5,4 l/100 km, kar pomeni 126 g emisij CO2 na km – to je kot 11 odstotno znižanje v primerjavi z vrednostmi predhodnika. Pospešek od 0 do 100 km/h je v 6,2 sekunde, najvišja hitrost pa 250 km/h.
Ob prihodu na trg bo 540i najzmogljivejši motor z močjo 250 kilovatov (340 KM). Ta 3,0-litrski vrstni šestvaljnik razvije 450 Nm navora, poraba goriva je 6,5 l/100 km, emisije CO2 150 g/km, z xDrive pogonom pa od 0 do1 00 km/h pospeši v 4,8 sekunde.
BMW 520d in BMW 530d sta nova dizelska motorja. 4-valjni dizelski motor v BMW 520d razvije 140 kilovatov moči (190 KM) in največji navor 400 Nm. Poraba goriva in emisije CO2 po podatkih BMW znašajo 4,1 l/100 km, emisije Co2 pa 108 g/km z ročnim menjalnikom ali 4,0 l/100 km in 107 g/km z 8-stopenjskim menjalnikom steptronic. Za BMW 530d je rezerviran vrstni 6-valjni motor z 195 kilovatov moči (265 KM) in največjim navorom 620 Nm. To pomeni, da je bistveno zmogljivejši od primerljivega predhodnega modela in za približno 13 odstotkov varčnejši od svojega predhodnika.
Še priključni hibrid in V8
Kmalu po prihodu na trg bo ponudba obogatena še za tri različice motorjev. 4-valjni dizelski motor s 140 kilovatov moči (190 KM) bo na voljo v različici BMW 520d EfficientDynamics Edition z 8-stopenjskim menjalnikom Steptronic. Njegove emisije CO2 so 102 g/km, BMW pa navaja povprečno porabo 3,9 l/100 km.
V mesecu marcu 2017 prihaja na trg tudi BMW 530e iPerformance. To je priključni hibrid, ki za pogon kombinira elektromotor in 4-valjni bencinski motor. Obljubljene emisije CO2 so 46 g/km, povprečna poraba 2,0 l/100 km, sistemska moč znaša 185 kilovatov (252 KM).
Prav tako se bo v mesecu marcu 2017 javnosti predstavil BMW M550i xDrive, in sicer kot, vsaj zaenkrat, športni vrhunec novega BMW serije 5. Njegov motor V8 razvije 340 kilovatov moči (462 KM) in 650 Nm navora. Pospešek od 0 do 100 km/h je 4,0 sekunde.