Prve uradne fotografije razkrivajo nove, tanjše polne LED prilagodljive sprednje žaromete z vgrajenimi dnevnimi lučmi v obliki črke V (veliko avtomobilskih proizvajalcev ima dnevne LED luči v obliki črke C) kar bo poskrbelo za večjo prepoznavnost na cesti, širšo masko s 3D podobo zračne reže, spremenjen odbijač spredaj in manjše spremembe na zadku, vključno s spremenjenimi svetili, ki prav tako ponujajo V pogled v temi in odbijačem, oblikovanim v korist boljšega rezanja zraka oziroma količnika zračnega upora.
Pri korejski znamki omenjajo še novo obliko aluminijastih platišč dimenzij 16- in 17-palcev.
Posodobljena oziroma digitalizirana je bila tudi kabina, kjer boste od zdaj gledali v digitalno instrumentalno ploščo, del multimedijskega sistema je velik, 10,25-palčen zaslon na dotik, zahvaljujoč sistemom android auto in apple carplay je izboljšana povezljivost s pametnimi napravami.
Spremembe se nanašajo tako na kombilimuzinski i30 kot na različici i30 fastback in karavanski i30 SW.
Avto je bolje založen tudi z asistenčnimi sistemi, pri Hyundai omenjajo sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, opozorilo pred čelnimi trkom, sistem za zaznavanje pešcev, sistem za prepoznavanje prečnega prometa ...
Seveda bo i30 na voljo s športnim N line paketom, ki med drugim vključuje satenasto obliko maske spredaj, večje odprtine v sprednjem odbijaču, komplet pragov, zadnji difuzor, zadnji strešni spojler, 18-palčna platišča, športnejše vzmetenje in krmilni sistem.
V motorni plati so 1,5-litrski bencinski motor z 82 kilovatov moči (110 KM) in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 1,0-litrski T-GDI turbo bencinski motor z 88 kilovatov moči (120 KM) in 6-stopenjskim ročnim oziroma 7-stopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom, isti 1,0-litrski T-GDI motor je na voljo kot blagi hibrid z 48V mild-hybrid sistemom z novim 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim dvosklopčnim avtomatikom. Sledi 1,5-litrski T-GDI turbo motor s 119 kilovatov moči (160 KM) in 48V mild-hybrid sistemom.
Dizel prihaja z 1,6-litrskim motorjem s 86 kilovatov moči (115 KM) z 48V mild-hybrid sistemom oziroma 100 kilovatov moči (136 KM) in ročnim oziroma avtomatskim menjalnikom kot pri bencinskih različicah.