Še pred uradnim razkritjem pred novinarji in javnostjo so novega i20 (konkurenta cliu, 208-ci, polu, fiesti …) svetovni javnosti razkrili na spletu.
Novosti je precej, predvsem pa v oči zbode povsem nov pristop oblikovanja zadka, ki nekako z zanimivo obliko »na dol zavihanih« zadnjih žarometov, ki sta povezana z led trakom, ki spominjajo na žaromete pri škodi scala. Videz je veliko bolj moderen z večjo in bolj agresivno oblikovano zračno režo bolj široko postavljene motorne maske, predvsem pa je pomembno, da je novi i20 postavljen na izboljšano različico aktualne arhitekture, ki je omogočil izdelavo bolj prostorne potniške kabine z drugačnim volanom, digitalno instrumentalno ploščo in novim informacijsko-zabavnim sistemom z zaslonom na dotik velikosti 10,25 palca.
V motorni ponudbi bosta med drugim 1,0-litrski trivaljni turbobencinski motor in 1,2-litrski atmosferski štirivaljni bencinski motor. Od menjalnikov se za zdaj omenja 5- in 6-stopenjski ročni prenos kot tudi dvosklopčni 7-stopenjski samodejnim menjalnik DTC.
Pričakujemo lahko tudi elektrificirano različico, v najavi pa je, prvič do zdaj, tudi športni i20 N z 1,6-litrskim turbo motorjem in okoli 146 kilovatov moči (200 KM) s športnim podvozjem in vzmetenjem, še boljšimi voznimi lastnostmi, zmogljivejšimi zavorami, športnim izpušnim sistemom, elektronskim sprednjim diferencialom, bolj atraktivno zunanjo podobo z aerod body kitom in športno notranjost s športnim volanom in sedeži.