Avto
6068 ogledov

Najmočnejši serijski model v zgodovini BMW M

BMW limuzina M5 CS
1/37
BMW
BMW bo spomladi lansiral M5 kot model CS. Limuzina bo najmočnejši serijski model v zgodovini znamke. V Sloveniji bo avto na prodaj spomladi, stal pa bo nekaj manj kot 200 tisočakov.

BMW M5 je merilo razreda, CS pa je še stopnica več, kar lahko dobite pri BMW limuzini, s katero lahko še vedno zakonito zapeljete na javno cesto. 

Vsaj ko gre za limuzine, saj M5 že v osnovi ponuja 4,4 twin-turbo V8, isti motor, vendar pa s 26 KM več kot M5, pa je svoje mesto našel tudi v modelu z oznako CS. 4,4-litrski motor V8 z največjo močjo 467 kW (635 KM) spremeni BMW M5 CS v najzmogljivejši avtomobil v zgodovini oddelka BMW M.

BMW limuzina M5 CS | Avtor: BMW BMW

BMW M5 BMW M5 Avto Test: BMW M5

Veliko so uporabjali ogljikova vlakna

Hkrati je 70 kilogramov lažji od v primerjavi z BMW M5 Competition, zato je dobil "okostje sedežev iz ogljikovih vlaken (zadaj sta dva ločena sedeža) , kot to poznamo že iz modela M4. Tudi nekateri drugi elementi karoserije so izdelani iz ogljikovih vlaken, na primer, prestavna vzvoda sta iz karbonskih vlaken, kraki volana pa imajo masko iz črnega kroma, dodatno pa je dobil na novo nastavljene nosilne vzmeti na sprednji in zadnji premi ter izpopolnjen nadzor blažilnikov, podvozje je bilo prilagojeno nižji masi vozila in povečanemu potencialu zmogljivosti standardnih tekmovalnih pnevmatik Pirelli P Zero Corsa kombinirane velikosti (spredaj: 275/35 R 20, zadaj: 285/35 R 20).

BMW limuzina M5 CS | Avtor: BMW BMW

Največjo hitrost so omejili

Med standardno konfiguracijo opreme je mogoče najti osemstopenjski menjalnik M Steptronic s funkcijo Drivelogic in sistem štirikolesnega pogona M xDrive, ki omogoča tudi izbiro načina 2WD za čisti adrenalin s pogonom na zadnji kolesni par.
BMW M5 CS pospeši od 0 do 100 km/h v treh sekundah, od 0 do 200 km/h pa v 10,4 sekunde. Njegova največja hitrost je elektronsko omejena na 305 km/h.

BMW limuzina M5 CS | Avtor: BMW BMW

Premierno za volanom Avto BMW X2 M35i je ekstroventirano navdahnjen avtomobilski športnik

Limuzini M5 CS so namenili tudi nekaj prepoznavnih dekorativnih elementov, kot so prevleke iz črnega usnja Merino (finozrnato za sprednja sedeža) s kontrastnimi poudarki in okrasnimi rdečimi šive. Integrirana naslona za glavo spredaj sta osvetljena z logotipom M5 in imata vdelan obris legendarne severne pentlje Nürburgringa.

BMW limuzina M5 CS | Avtor: BMW BMW

V znamenju rdeče barve

Perforirana oznaka z rdečim ozadjem na sredini M volana iz alcantare se zgleduje po volanu klasičnega dirkalnika. 
Nepremičen lahek pokrov na sredinski konzoli nadomešča običajen naslon za roko s pokrovom, ki ga je mogoče odpirati. Rdeča barva se ponovno pojavi pri znački "CS" na armaturni plošči in med zadnjima sedežema školjkaste oblike.

BMW limuzina M5 CS | Avtor: BMW BMW

BMW M3 in M4 Video Avto Video: Obračun v slovenskem pristanišču

Okvir ledvičke ter značke "M5 CS" na ledvički, bočnih režah za zrak v obliki M škrg in pokrovu prtljažnika so obdelani v zlatem barvnem odtenku, prav tako kot 20-palčna M kovana platišča v zasnovi Y-krakov. Vstopne letve na pragovih vrat so opremljene z osvetljenim napisom "M5 CS".

BMW limuzina M5 CS | Avtor: BMW BMW

Avto BMW možgani se samodejno prilagajajo vozniku

V prodajnih salonih to pomlad

Pokrov motorja, sprednji podaljšek odbijača, pokrovi zunanjih ogledal, zadnji spojler, zadnji difuzor, prekrivalo M Power v motornem prostoru in dušilnik sesalnih šumov so iz plastike, utrjene s karbonskimi vlakni (CFK). Nekateri sestavni deli imajo vidna karbonska vlakna.

BMW limuzina M5 CS | Avtor: BMW BMW

Standardna specifikacija opreme za M5 CS zajema tudi športni izpušni sistem iz nerjavečega jekla s štirimi zaključki izpušnih cevi brez okrasnih mask in keramične zavore M Carbon, katerih zavorna sedla so standardno lakirana v rdeči, opcijsko pa v zlati barvi.

BMW limuzina M5 CS | Avtor: BMW BMW

M5 CS v prodajne salone je predviden za pomlad 2021, v Sloveniji pa bo kupcem na voljo od 196.850 evrov dalje.
 

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.