Pri Seatu pravijo, da je novi leon, ki so ga lansirali pod geslom »Seat leon, ustvarjen da zasije.« že od nekdaj glavni steber v njihovi ponudbi, kar dokazuje tudi več kot 2,2 milijona prodanih avtomobilov v treh dosedanjih generacijah. Četrta generacija nadaljuje uspešno izročilo, a mu dodaja povečane povezljivost, učinkovitost, dinamiko in varnost.
Povprečni kupec star 40 let
Predvsem zaradi dinamične narave modela pri Seatu računajo, da bodo z njim nagovorili kupce, katerih starostno povprečje se giblje približno deset let pod povprečjem kupcev avtomobilov iz spodnjega srednjega razreda, kar je približno 40 let.
To v praksi pomeni, da so bodo s petvratnim leonom nagovarjali predvsem pare brez otrok z optimističnim a hkrati realističnim pogledom na svet, ki so odprti tudi z sprememb in izzive ter cenijo tehnološke novosti in kakovosten dizajn. Med uporabniki karavanskega leona sportstourer bodo nagovarjali predvsem mlade družine, ki si z znamko delijo mladostnega duha.
Pri Seatu pravijo, da je leon četrte generacije najboljši leon doslej, v katerega so vložili več kot 1,1 milijarde evrov, mu prvič namenili elektrificirani pogon in njegov značaj poudarili tudi s tem, da so ga razvili in ga bodo tudi izdelovali v Barceloni. Je tudi trenutni vrhunec Saetove oblikovne preobrazbe, ki se je leta 2012 začela s tretjo generacijo leona in se preko atece, ibize, arone in tarraca nadaljevala do sedanjega leona.
Tudi priključni hibrid
Po zaslugi platforme MQB EVO je postal tudi bolj prostoren, bolj dinamičen v vožnji, prav tako pa je tudi bolje povezan in podprt s sodobnimi infozabavnimi in varnostnimi pripomočki. Pod motornim pokrovom bo na voljo pet turbobencinskih in štirje turbodizelski motorji, povsem nova sta dva turbobencinska blaga hibrida, enako pa velja tudi za priključno hibridni pogon z močjo 150 kilovatov. Seat bo sicer ponudil tudi leona s pogonom na stisnjeni zemeljski plin, vendar ta opcija v Sloveniji zaradi slabega dostopa do ustreznega goriva ni pomembna.
Seta leon bo sicer pri nas na voljo s štirimi paketi opreme, katerih oznake poznamo tudi iz drugih modelov. To so reference, style, xcellence in FR. Omeniti velja še športni cupra leon, ki pride jeseni, kar velja tudi za priključni hibrid.
Petvratni leon bo v Sloveniji sicer na voljo od 16.499 evrov, karavanski leon sportstourer pa bo mogoče kupiti za najmanj 17.599 evrov. Leon (skupaj z odhajajočo generacijo) tudi pri slovenskem uvozniku igra ključno vlogo, saj naj bi bilo med 2.000 seati, kolikor jih bo na slovenske ceste predvidoma zapeljalo v letošnjem letu, kar 730 leonov.