Cupra je za odpadli salon v Ženevi poleg leona cupre pripravljala še premiero svojega prvega lastnega serijskega avtomobila, imenovanega formentor. Napovedovali so ga že s konceptom.
Gre za slabih 4,5 metra dolgega križanca, ki je torej bistveno daljši od leona/cupra atece, hkrati pa ima bolj kupejevsko zašiljeno obliko, s katero želi hkrati izžarevati tudi atletske atribute.
Obliko notranjosti je povzel po novi generaciji leona vključno z 12-palčnim zaslonom, z izjemo dodatkov v bakreni barvi, ki so očitno postali zaščitni znak znamke Cupra. Poudarek so skušali dati na kakovostnih materialih in splošnem občutku sedenja, ki pa je zaradi školjkastih sedežev tudi zelo športno, še preden voznik vžge pogon.
Njegove kombinacije so zanimive. Ena možnost v serijskem avtu je kombinacija priključnega hibrida, ki ga sestavlja 1,4-litrski TSI motor in elektromotor. Skupaj proizvedeta za 180 kW moči (245 KM) in 400 Nm navora. Zgolj na elektriko ima 13 kWh baterija za 50 kilometrov zaloge napetosti.
Tradicionaliste pa bi moral zadovoljiti divji 2,0-litrski TSI z 228 kW (310 KM) moči in 4Drive tehnologijo razporejanja moči na vsa štiri kolesa. Ta motor ima prav tako 400 Nm, a za razliko od hibrida tudi precej močnejši zvok.
V obeh primerih je serijski sedemstopenjski DSG menjalnik.
Cupra formentor je dobro podkovan pri asistenčnih sistemih, tako recimo izstopajočega potnika opozori na bližajoči promet. Njegov napredni infotainment sistem pa omogoča brezžični Apple CarPlay.
dezurni@zurnal24.si