Na to karto stavijo tudi pri Citroënu, kjer so cenovno ugodno baterijo velikosti 50 kWh vgradili v model ë-C4. Francozi pravijo, da so na ta način ponudili tehnološki kompromis v obliki rešitve za polnjenje, ki je dostopna in primerna za zadovoljitev potreb strank. ë-C4 namreč omogoča polnjenje z enosmernim tokom s polnilno močjo 100 kW.
Čeprav je doseg po ciklu WLTP 357 kilometrov, pa lahko na račun hitrega polnjenja potujete tudi na daljše poti, zagotavljajo pri Citroënu, kjer poudarjajo, da prehod na električni pogon pomeni drugačen način razmišljanja in pridobivanja novih navade. Prepričani so, da je bolje izbrati manjšo in cenejšo baterijo z visoko zmogljivostjo polnjenja, ki jo napolnimo hitreje in bolj pogosto, kot pa težko in drago baterijo, katere celoten doseg le redko v celoti izkoristimo.
Zakaj je pogostejše in krajše zaustavljanje bolj učinkovito med vožnjo na daljših razdaljah, kot pa zaustavljanje za veliko dlje časa, so pri francoskem proizvajalcu vozil pojasnil is krivuljo polnjenja, ki pri električnem avtomobilu pada, ko stopnja napolnjenosti baterije narašča. Da bi si zagotovili optimalno trajanje polnjenja med potjo in izkoristili največjo moč polnjenja baterije, je priporočljivo baterijo začeti polniti, ko je na nizki stopnji napolnjenosti in ko doseže optimalno delovno temperaturo (na primer po vožnji po avtocesti). To so ponazorili s polnjenjem kozarca z vodo: hitrost polnjenja na začetku je hitrejša kot na koncu polnjenja: zato je za polnjenje baterije od 80 do 100 % potrebno več časa kot od 0 do 80 %.
Poti bomo morali načrtovati
Na daljšem potovanju je torej bolj učinkovito narediti več kratkih postankov za polnjenje, da izkoristite največjo moč polnjenja in prihranite pri stroških polnjenja. Francozi pravijo, da električna vozila zagotavljajo udobje tudi na daljših poteh, vendar morajo vozniki začeti drugače razmišljati o svojem potovanju in se vnaprej pripraviti pot, da bodo lahko optimalno izkoristili postanke in polnjenje.
Udobna uporaba vozila ë-C4 prepriča zelo veliko kupcev, ki vozilo uporabljajo za krajše poti do službe, šole ali prostočasne dejavnosti: neslišna vožnja, nič cukanja, nič vibracij in dinamična vožnja brez emisij CO2.
Za vsakodnevne poti je baterijo priporočljivo polniti na klasični vtičnici ali na postaji Wallbox, ko zjutraj prispemo v službo ali zvečer po prihodu domov, s čimer si zagotovimo dovolj časa za polnjenje in povsem zadovoljiv doseg za brezskrbno uporabo. Po zaslugi 357 kilometrov homologiranega dosega po ciklu WLTP vozila ni potrebno polniti vsak dan.
Z baterijo 50 kWh je ë-C4 še posebej primeren za prehod na elektriko po zaslugi zmerne nabavne cene. Poleg tega njegova kompaktna zasnova in zmerna masa nimata negativnega vpliva na prostornost potniške kabine in na porabo med vsakodnevno rabo. Z 260 Nm navora in nizko porabo zavoljo optimizirane mase zagotavlja obilo užitkov v vožnji. ë-C4 ponuja najbolje dimenzionirano tehnološko rešitev za brezskrbno doživljanje vsakodnevnih poti skozi celo leto.