Avto > Na Štrom
4190 ogledov

VW ID.3: Volkswagen se je hitro in temeljito odzval na pripombe strank

Prenovljeni volkswagen ID.3
1/11
Žurnal24
Volkswagen je že po dveh letih in pol temeljito prenovil svoj prvi namenski električni avtomobil VW ID.3. Hitra posodobitev je tudi odgovor na nekatere pripombe medijev in uporabnikov, predvsem na področju uporabe cenejših materialov. Zdaj teh zamer ne bi smelo biti.

ID.3 je najbolje prodajan električni VW  v Sloveniji. Ko bodo prodali še zadnjih 25 vozil na zalogi, bo končna številka prodanih okoli 350. Pri tem velja poudariti, da veliki cilji ob prvih predstavitvah ID.3 v Sloveniji niso bili doseženi, ko se je omenjala celo številka o možnosti prodaje 1.000 ID.3 na leto. Vzrokov za počasnejši prehod na elektriko je več. Kot so nam povedali na predstavitvi prenovljene različice, je zdaj zgodba s pomanjkanjem čipov in še nekaterih komponent ter dolgimi dobavnimi roki končana.

Prenovljeni volkswagen ID.3 | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

Predvidoma naj se na vozilo ne bi smelo čakati več kot pet mesecev. Hkrati so hitro odpravili pomanjkljivosti, ki so jim jih sporočili kupci do zdaj. Nekatere funkcije, kot je obogatena resničnost head-up zaslona, je proizvajalec avtomobilov aktiviral šele nekaj mesecev po nakupu.  Začetne težave s programsko opremo so že dalj časa preteklost. Po zagotovilih prodajalcev in tovarne je zato prenovljeni ID.3 veliko boljši. Zato so tudi pričakovanja optimistična. Čeprav se ID.3 po obsegu prodaje ne more kosati z denimo teslo 3, da ne omenjamo golfa, ki naj bi ga prvotno nasledil, pa mu v svetu električnih avtomobilov ne gre slabo. Leta 2022 je bil na petem mestu po prodaji v Evropi.

Prenovljeni volkswagen ID.3 | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

Na prvi pogled razlike niso velike, a so pomembne. Predvsem, ko govorimo o aerodinamičnih lastnosti in pretoku zraka. Glede zunanjih mer je na prvi pogled identičen, a je v resnici spuščen za šest milimetrov nižje k tlom. Dobil je nove odbijače, spredaj to pomeni tudi bolj aerodinamičen pretok zraka mimo koles. Vizualno so mu podaljšali pokrov motorja, saj so odstranili črn pas pod vetrobranskim steklom.  Osvežena zadnja svetila imajo zdaj dinamične smernike in zavorne luči. Ponosni so tudi na novo olivno barvo zunanjosti. 

Prenovljeni volkswagen ID.3 | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

V kabini je bil poudarek na novih, boljših, bolj kakovostnih materialih. Med zadržki kupcev ID.3 so bile trde in na videz poceni površine na armaturni plošči in v notranjih delih vrat. Zdaj so povsod mehki in na dotik prijetni materiali, tudi na spodnjem delu armaturne plošče. Še vedno pa velja, da je celotna notranjost veganska. Sedežne prevleke so na primer izdelane iz materiala Artvelours Eco, ki vsebuje do 71 % reciklirane plastike. 

Prenovljeni volkswagen ID.3 | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

Več opreme serijsko

Pomembno je, da je nova programska oprema, ki je hitrejša in uporabnikom bolj prijazna. Zaslon na dotik z diagonalo 12 palcev je zdaj serijski. Pri oblikovanju strukture menija je VW ponovno izhajal iz povratnih informacij lastnikov. Na primer, meni funkcij, povezanih s polnjenjem, je zdaj v prvi "plasti" zaslona. Samo polnjenje vam bo olajšal inteligentni načrtovalec poti, ki izbere najprimernejša polnilna postajališča glede na njihovo zmogljivost in zasedenost. Funkcija Plug & Charge lahko prepozna vozilo na polnilniku brez uporabe kartice ali čipa. Samo priključite ga. Paket asistenčnih sistemov je izboljšan in serijsko bolj obširen, vključno s prilagodljivim tempomatom, ki deluje v celotnem območju hitrosti in zadrževanja v toku vožnje. Parkirni asistent ima spominsko funkcijo manevriranja. Avto je opremljen z V2X sistemom komuniciranja z drugimi avti in infrastrukturo. 

Prenovljeni volkswagen ID.3 | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

Tehnika se ni spremenila. Baterije imajo lahko kapaciteto 45 (k nam prihaja leta 2024), 58 ali 77 kWh, moč zadnjega elektromotorja pa je 107, 110 ali 150 kW. Z 58 kWh baterijo zmore avto z enim polnjenjem prevoziti do 426 kilometrov, z največjo pa v različici S 546 kilometrov. Pogon je še vedno speljan le na zadnji kolesi. Največja hitrost je omejena na 160 km/h. Pri vstopni različici je največja polnilna moč 120 kW, pri Pro S pa 170 kW. To je nekaj več kot doslej in pomeni napolnjenost do 80 odstotkov v pol ure. Prihaja tudi GTX različica, ki pa vseeno ne bo ponudila t. i. električnega štirikolesnega pogona, sistemska moč pa bo 210 kW. Na voljo sta dve različici, in sicer Pro (5 sedežev) in Pro S (4 sedeži).

Prenovljeni ID.3 stane v Sloveniji od 43.232 evrov (brez vključene subvencije).

dezurni@styria-media.si
 

Komentarjev 5
  • rd2dmk2 06:47 23.junij 2023.

    edina prednost e-avzta pred starimi je da ko se ustavi se ugasne. najbolj mi gredo na jetra ljudje, ki jim avto laufa, medtem ko so v trgovini po nakupih. ali pa kaj vem kje. pride na pir pa mu avto ...prikaži več stoji par metrov zraven opa laufa klimo. za gorivo ima ( pa se pritožuje kolk je drago ) za vebasto ne. torej to je edina prednaot e-avta. dokler bo e-avto na baterije. če bi e-avto bil kot tramvaj- e to je pa drugo. potem sem pa za. vW pa.. nima smisla dodatna oprema volan in voznikov sedež.

  • AnzeSmolej 17:31 22.junij 2023.

    Googlajte: China electric car graweyard ..... (kitajsko pokopališče e vozil) .... nateg za nategom

  • AnzeSmolej 17:25 22.junij 2023.

    Kdo to kupi? kakšna podjetja ? Za navadnega uporabnika je tole neuporaben avto in še zelo ne-ekološki je! Nehajte uničevati naravo in prodajati to sranje