Kdo to kupi? kakšna podjetja ? Za navadnega uporabnika je tole neuporaben avto in še zelo ne-ekološki je! Nehajte uničevati naravo in prodajati to sranje
no ja saj ni treba na kitajsko tudi hertz menda je upokojil 50.000 električnih vozil, ker so imeli s strankami hude težave. me zanima koliko jih bodo prodali in po kakšni ceni. pa še huje je to ker naj bi… ...prikaži več strornirali nadaljna naročila. torej je e-avtov vel kot preveč na trgu. samo cene pa. kje je kapitalističn konkurenca in samoregulacija trga in cen. pa še na kitajskem je bol demokratično in svobodno, mogoče clo v koreji. severni
edina prednost e-avzta pred starimi je da ko se ustavi se ugasne. najbolj mi gredo na jetra ljudje, ki jim avto laufa, medtem ko so v trgovini po nakupih. ali pa kaj vem kje. pride na pir pa mu avto… ...prikaži več stoji par metrov zraven opa laufa klimo. za gorivo ima ( pa se pritožuje kolk je drago ) za vebasto ne. torej to je edina prednaot e-avta. dokler bo e-avto na baterije. če bi e-avto bil kot tramvaj- e to je pa drugo. potem sem pa za. vW pa.. nima smisla dodatna oprema volan in voznikov sedež.
Kdo to kupi? kakšna podjetja ? Za navadnega uporabnika je tole neuporaben avto in še zelo ne-ekološki je! Nehajte uničevati naravo in prodajati to sranje
Googlajte: China electric car graweyard ..... (kitajsko pokopališče e vozil) .... nateg za nategom
no ja saj ni treba na kitajsko tudi hertz menda je upokojil 50.000 električnih vozil, ker so imeli s strankami hude težave. me zanima koliko jih bodo prodali in po kakšni ceni. pa še huje je to ker naj bi… ...prikaži več strornirali nadaljna naročila. torej je e-avtov vel kot preveč na trgu. samo cene pa. kje je kapitalističn konkurenca in samoregulacija trga in cen. pa še na kitajskem je bol demokratično in svobodno, mogoče clo v koreji. severni
edina prednost e-avzta pred starimi je da ko se ustavi se ugasne. najbolj mi gredo na jetra ljudje, ki jim avto laufa, medtem ko so v trgovini po nakupih. ali pa kaj vem kje. pride na pir pa mu avto… ...prikaži več stoji par metrov zraven opa laufa klimo. za gorivo ima ( pa se pritožuje kolk je drago ) za vebasto ne. torej to je edina prednaot e-avta. dokler bo e-avto na baterije. če bi e-avto bil kot tramvaj- e to je pa drugo. potem sem pa za. vW pa.. nima smisla dodatna oprema volan in voznikov sedež.