Na koncu svoje predstavitve na vrhu nemških avtomobilskih proizvajalcev IFA je Volkswagnov šef Tomas Schäfer pokazal najnovejši reklamni spot za VW ID buzz z Ewanom MaGregorjem v glavni vlogi.
Električni avtomobil, ki premošča vrzel med starim in novim »bullijem« in za katerega so prejeli že več kot 20.000 naročil, je namreč simbol Schäferjevih dolgoročnim načrtov. Volkswagen naj bi zopet postal »ljubezenska znamka«, kakršen je bil v času Beatlov in vesele druščine njihovih oboževalcev. Postal pa naj bi tudi najbolj zaželena znamka trajnostne mobilnosti.
Vendar pa je Volkswagen trenutno zelo oddaljen od tega cilja. V prodaji električnih avtomobilov namreč dominira Tesla Motors, Evropi pa je zelo priljubljen tudi fiat 500e, Volkswagnu pa se je med deseterico najbolje prodajanih uspelo uvrstiti le s volkswagnom ID.4. Kombilimuzina ID.3 se po drugi strani ni razvila v želeno uspešnico, čemur bi lahko botrovala tudi pomanjkljiva končna izdelava avtomobila.
Schäfer je v tem pogledu izpostavil potrebo po izboljšavah. Na kongresu IFA je zato obljubil, da bodo izboljšali »substanco izdelkov«. Ro velja tako za hardver kot tudi softver. Zaradi težav v hišnem oddelku za softver Cariad je namreč Volkswagen na tem področju zaostal za tekmeci, predvsem pa se to kaže na infotainmentu. Schäfer bi rad izboljšave dosegel predvsem tu.
Poleg tega naj bi se znamka stalno usklajevala z interesi kupcev. Zato naj bi imeli manj modelov, a več vsebine. Poleg novega passata naj bi leta 2023 debitiral tudi električni ID aero, ki naj bi naslavljal širok spekter kupcev. Tudi prodaja se vse bolj obrača k agencijskemu modelu. Schäfer se je namreč pohvalil, da so pred kratkim povsem preko spleta prodali prvi ID.4. Vendar pa to ostaja izjema, saj bodo večin prodaje še vedno izvajali preko trgovcev.
Schäferja se je ozrl tudi na prihod kitajskih znamk, kakršne so Aiways, BYD ali Great Wall, ki močno napadajo evropski trg. Pravi, da imajo Kitajci sicer prednost popolnega začetnika, vendar jim lahko konkurirajo z močno prodajno mrežo in veličastno zgodovino.
Kakšne izboljšave, če vsi jamrajo, da hitijo Nemci v recesijo potem, ko je Putin prekinil dobavo poceni energentov.
Ko vidim jebeni fukwagen pred sabo…