Z dolžino 4,46 metra je študija le za dobrih petnajst centimetrov daljša od Minijevega križanca countrymana, vendar pa je njena potniška kabina veliko večja. K temu je pripomogel predvsem električni pogonski sklop, zaradi katerega je lahko pod zelo plosk, dimenzije kabine pa segajo že v območje dnevne sobe.
Zunanjost urbanauta je gladka in preprosta, prednjemu in zadnjemu delo pa dominirata predvsem velika skupka led svetilk. Na risbah, ki smo jih videli doslej, so bile led svetilke prižgane tako, da so tvorile organske vzorce, ki so posnemali tradicionalne prednje in zadnje luči, na sedanji tridimenzionalni študiji pa lahko vidimo, kakšne bi bile svetilke v vlogi dnevnih luči. Študija se od tiste na risbah razlikuje tudi po barvi, ki se preliva od zelenih do srebrno-modrih tonov.
Trije trenutki
Pri Miniju pravijo, da svojo prihodnost vidijo v vlogi »organizatorja in tovariša za nepozabne trenutke«, kar so poimenovali z izrazom »Mini moments«. V urbanautu lahko najdemo tri takšne trenutke.
Prvega imenujejo »chill«, avtomobil pa spremeni v zatočišče pred zunanjim svetom. Osvetlitev kabine v tem primeru posnema zeleno gozdno okolje, armaturna plošča pa se spremeni v namizno svetilko in ugasne zaslone in stikala, ki bi potnike lahko spominjala na avtomobilsko okolje.
Drugi trenutek imenujejo »vibe«, namenjen pa je družabnosti. Vrata se v tem primeru odprejo, vetrobransko steklo pa se dvigne, da se ustvari privlačno zračno okolje. Instrumentna plošča se spremeni v središče za zabavo in predvaja grafike, ki se spreminjajo v skladu z ritmom in tempom skladb, ki jih predvajate. Pri Miniju to imenujejo »prijetna klubska atmosfera«.
Edini trenutek, ki se posveča vožnji, se imenuje »wanderlust«. Instrumentna plošča v tem primeru prikazuje animacijo poti, predviden čas prihoda na cilj, turistične točke ob poti in druge podatke o poti. Čeprav je urbanaut v osnovi predviden za avtonomno vožnjo, lahko voznik s pritiskom gumba prikliče tudi volanski obroč in pedale ter prevzame vožnjo.
Prijazen do okolja
Pri Miniju pravijo, da so pri razvoju urbanauta mislili tudi na okoljsko vzdržnost. Število komponent so zmanjšali tako, da so določenim elementom pripisali dve funkciji. Armaturna plošča se denimo lahko spremeni v posteljo za dnevni počitek.
Notranje obloge so izdelali iz recikliranih tkanin, med katerimi so volna, poliester in viskoza, volanski obroč in dele talnih oblog pa so izdelali iz reciklirane plutovine. V urbanautu tudi ne boste našli kromiranih ali usnjenih delov, kar naj bi veljalo za njihove modele naslednje generacije.