Pri časniku Automobilwoche so v sodelovanju s portalom Carwow ugotovili, da tisti, ki bi radi kupili električni avto, potrebujejo veliko potrpljenja.
Osnovna ugotovitev raziskave, ki so jo seveda opravili za nemški trg, je, da se bo zainteresiranemu kupcu zelo težko zgodilo, da bo izbrani električni avtomobil lahko tudi takoj odpeljal domov. Najkrajša čakalna doba za novi električni avtomobil je sicer tri mesece in med drugim velja za cupro born in peugeot e-208. A to je le začetek. Na audi e-tron S sportback se denimo čaka šest mesecev, na BMW iX pa eno leto.
V težavah tudi Tesla
Analiza je pokazala, da se je prvič v svoji zgodovini pred velikimi težavami z dobavo znašel celo pionir elektromobilnosti Tesla Motors. Na modela X in S je namreč treba čakati do dvanajst mesecev. Šef portala Carwow Philipp Sayler von Amende je pojasnil, da sicer domnevajo, da so se dobavni roki za oba Teslina modela podaljšali bolj zaradi prehoda v novo modelno leto kot pa neposredno zaradi krize z dobavami polprevodnikov.
Po mnenju raziskovalcev je malce nenavadno, da veliki avtomobilski proizvajalci trenutno ne izpustijo nobene priložnosti za promocijo električnih vozil, pozabijo pa dodati, da bo treba nanje zelo potrpežljivo čakati. In tako bi lahko ostalo še nekaj časa.
Sayler von Amende dodaja, da na osnovi svojih podatkov ugotavljajo, da so se od poletja naprej dobavni roki občutno podaljšali. In videti je, da bo tako še nekaj časa, saj krizi s polprevodniki in pandemijo covid-19 še ni videti konca. In če k temu dodamo še povečano zanimanje za električne avtomobile, je precej razumljivo, da se bo takšno stanje zavleklo vsaj še v prihodnje leto.
Dol mi visi. predvsem zato, ker vem, da še vsaj nekaj desetletji z minimalcem ne dobim niti rabljenega. Dizel bo tudi dalje.