Audi je na spletu predstavil prve slike kabine kompaktnega električnega modela Q4 e-tron, za katerega pravijo, da bo po prostornosti presega merila svojega razreda.
Prostornost električno gnanega kompaktnega SUV-ja po mnenju proizvajalca vozil bistveno presega današnje razredne meje, saj dosega raven višjega avtomobilskega razreda. Skupna prostornina odlagalnih mest je 25 litrov, posebnost so držala za plastenke ali kozarce v zgornjem delu vrat.
Sredinska konzola vključuje dve integrirani držali za pijačo, 4,4-litrski predal s pokrovom, dve (opcijsko štiri) USB-vtičnici tipa C in po želji predal za telefon Audi phone box. Na notranji strani vseh štirih vrat so reže za plastenke s prostornino do enega litra, ki so nameščene zgoraj v sprednjem delu naslona za roke.
Prtljažnik ima prostornino 520 litrov. Ob podrtem naslonjalu, ki je deljivo v razmerju 40:20:40, nastane skoraj ravna površina in na voljo je 1.490 litrov prostornine (če je prtljaga naložena do stropa). Pri Audiju vam po želji v vozilo vgradijo predelno mrežo in prtljažni paket. Ta med drugim vključuje prtljažno dno, ki ga je mogoče uporabljati na dveh različnih višinah.
Predvsem pa novinec uvaja številne tehnične novosti.
Kot pri vseh svojih modelih Audi tudi pri Q4 e-tronu stavi na digitalen koncept upravljalnih elementov. Koncept vključuje štiri ravni: digitalni kombinirani instrument ali Audi virtual cockpit za voznika, osrednji zaslon MMI touch, naravno glasovno upravljanje in opcijski projicirni sistem s tehnologijo obogatene resničnosti – nova napredna tehnologija.
Projicirni sistem s tehnologijo obogatene resničnosti med seboj povezuje realni in virtualni svet. Napotki nekaterih asistenčnih sistemov, smerne puščice navigacijskega sistema ter njegove izhodiščne in ciljne točke se kot vsebine območja obogatene resničnosti na ustreznih mestih dinamično projicirajo v resnični zunanji svet. Virtualno lebdijo na fizikalni razdalji približno deset metrov od voznika.
Navigacija: dron, ki leta spredaj
Prednosti projicirnega sistema s tehnologijo obogatene resničnosti pridejo še posebno dobro do izraza pri navigaciji. Na cesti tako imenovani dron – lebdeča puščica – pokaže naslednjo akcijsko točko na poti. Obnaša se dinamično: pred križiščem na primer lebdeča puščica napove zavijanje, preden animirana puščica natančno pokaže na cesto. Če cesta nato vodi naravnost naprej, dron poleti naprej in izgine, pred naslednjo akcijsko točko pa se pravočasno spet prikaže. V spodnjem polju bližnjega območja je prikazana razdalja do naslednjega zavoja, izražena v metrih.
Tudi če je voznik aktiviral prilagodljivo vozno asistenco, ki avto ohranja na sredini voznega pasu, mu projicirni sistem s tehnologijo obogatene resničnosti pomaga z optičnimi napotki. Takoj ko se Audi Q4 e-tron približa omejitveni črti, ne da bi voznik vklopil smernik, opozorilnik za zapustitev voznega pasu prekrije resnično označbo na cestišču z rdečo črto. Še en primer je uravnavanje na spredaj vozeče vozilo: če je uravnavanje aktivno, se avto na zaslonu označi z barvnimi pasovi, zaradi česar voznik zazna status prilagodljive vozne asistence oziroma prilagodljive asistence za hitrost, ne da bi to odvrnilo njegovo pozornost. Rdeča barva in opozorilni simbol se prikažeta, kadar prilagodljiva vozna asistenca voznika pozove, naj potrdi svojo pozornost.
Audi v novincu predstavlja nov generacijo glasovnega upravljanja, ki ga voznik aktivira z glasovnim ukazom "Hey Audi". Razume veliko ukazov in vprašanj tudi v vsakdanjem jeziku, na primer "Kje je najbližja restavracija?". Če je vozilo opremljeno z MMI navigacijo plus, je v mnogih primerih na voljo spletno preverjanje.
Zaslon MMI bo lahko imel diagonalo do 11,6 palca ( to je doslej največji zaslon v Audijevi ponudbi in bo na voljo konec leta.). Tudi zaradi nove generacije volanov z upravljanjem na dotik je ta novi električni avto znanilec Audijeve prihodnosti. Dvojni dizajn krakov kaže na pripadnost novi generaciji. Štirje krogi na naletnem delu imajo plosko obliko, na spodnjem kraku je napis e-tron. V zgornjih krakih so dotikala v črni panelni optiki; osvetlitev funkcijskih segmentov kaže, katere tipke so v posameznem trenutku aktivne. Vsaka tipka je rahlo izbočena, zaradi česar so tipke jasno razmejene med seboj in jih je lažje uporabljati. Ob pritisku na tipko voznik zazna nežen odziv. Kot pri pametnem telefonu voznik poleg gest na dotik uporablja tudi listanje, na primer pri pomikanju skozi sezname.
V primeru trčenja se poleg stranskih varnostnih blazin iz desne stranice voznikovega sedeža razpre tudi tako imenovana sredinska varnostna blazina, ki preprečuje, da bi voznik in sovoznik trčila drug ob drugega. Opcijski so ogrevanje sedežev, električno nastavljanje in električno nastavljiva ledvena opora.