V mustang mach E ga bodo začeli vgrajevati spomladi, postopoma pa se bo znašel tudi v vseh drugih novih modelih.
Številne funkcije bodo na voljo brezplačno, za nekatere programe, ki bodo za nadgradnjo na voljo v oblaku, pa bo treba plačati za zdaj še nedoločeno uporabnino. Posebnost sistema je tudi vgrajeni modem, ki bo vso življenjsko dobo avtomobila omogočal spletne nadgradnje, zaradi katerih lastnikom avtomobila ne bo treba pogosto obiskovati servisnih delavnic.
Ker bo sistem stalno povezan s spletom, bodo lahko lastniki na daljavo nadzorovali številne funkcije avtomobila, marsikatero pa bodo lahko na daljavo tudi upravljali. Tako bodo lahko denimo vnaprej programirali delovanje klimatske naprave, ali pa v navigacijski napravi že vnaprej določili želeni cilj, tako da se bodo po zagonu avtomobila lahko takoj odpeljali.
Nastavitev osemdesetih funkcij
Projektanti sistema so si prizadevali predvsem da bi lastnikom avtomobilov omogočili, da z njim nastavijo čim več parametrov avtomobila. Sistem zato omogoča kar osemdeset nastavitev vozila od notranje temperature do osvetlitve okolice. Prizadevali so si tudi, da bi sistem omogočal čim večjo individualizacijo nastavitev. Nova generacija vmesnika SYNC bo tako ob vstopu v avtomobil prepoznala voznika, ki bo vstopil s pomočjo ključa ali kar svojega pametnega telefona, nato pa bo avtomobil nastavila v skladu z njegovim profilom, ki bo shranjen v oblaku.
Velik napredek naj bi naredil tudi vmesnik za govorno upravljanje, ki ga sicer še niso podrobno predstavili, vendar pa naj bi omogočal prepoznavo naravnega govora in celo nekaterih narečij. Trenutno je sicer na voljo petnajst evropskih jezikov, kmalu pa naj bi jih dodali še več.
V električnem mustangu mach E je navigacijska naprava seveda prilagojen tudi električni vožnji. Sistem ne išče le najbližjih polnilnih postaj, ampak med drugim s pomočjo profilov v oblaku omogoča tudi načrtovanje časa polnjenja baterij, da to, če je le mogoče, poteka v obdobju cenejšega toka.