Avtomobil, s katerim bo Lexus tekmoval z modeli tipa mercedes EQB, audi Q4 e-tron ali BMW iX3, ima veliko skupnega s toyoto bZ4X, čeprav nista bila razvita hkrati. S tipičnimi oblikovnimi linijami Toyotine premijske znamke je precej drugačen tudi oblikovno.
Na sprednjem delu izstopa predvsem značilna Lexusova trapezasta maska, ki je na električnem avtomobilu brez hladilnih rež, z izjemo manjše odprtine na spodnjem delu. Dramatično zasnovan je tudi bok, na katerem izstopata predvsem vzdolžna izboklina, ki spodnji del prednjega blatnika navidezno povezuje z zadnjimi vrati, in vboklina pod zadnjim oknom. Na zadku izstopajo predvsem dva spojlerja in tanek trak luči. Lexus RZ bo serijsko opremljen z 18-palčnimi kolesi, za doplačilo pa celo z 20-palčnimi.
Tudi notranjost ne skriva znamkinega porekla, vendar je zelo prečiščena, saj je večino klasičnih stikal zamenjal velik 14-palčni osrednji zaslon, ki omogoča tudi zrcaljenje pametnih telefonov in uporabo glasovnega vmesnika »Hey Lexus«.
Zanimivo je tudi dejstvo, da lahko klasični volan nadomestimo s krilatim. Ta naj bi omogočil boljši pogled na digitalne instrumente. Ker lexus RZ nima mehanske povezave s kolesi, ampak krmiljenje poteka preko električne povezave, je možno tudi nastavljati razmerje volana, ki je zato lahko pri nižjih hitrostih tako neposreden, da je za premikanje dovolj le rahlo premikanje obroča.
V dodatni opremi je tudi panoramska steklena streha z nanosom, ki poleti odseva sončno energijo, pozimi pa toploto zadržuje v kabini, zato vozniku ni treba intenzivno uporabljati klime in s tem prihrani nekaj elektrike.
Ta je sicer shranjena v bateriji s kapaciteto 71,4 kilovatne ure, ki zagotavlja do 400 kilometrov dosega, kar je približno 50 kilometrov manj kot ga ima štirikolesno gnana in 100 kilometrov manj kot ga ima na sprednja kolesa gnana toyota bZ4X, s katero si lexus RZ deli večino tehnike. Kot lexus RZ 450e bo serijsko na voljo s štirikolesnim pogonom s sistemsko močjo 230 kilovatov in navorom 435 njutonmetrov, ki mu bo omogočil pospešek v 5,6 sekunde do 100 kilometrov na uro.
Med voznimi načini je sicer tudi način »range«, ki z izklapljanjem dodatnih odjemalcev elektrike avtomobilu podaljša doseg do polnilne postaje. Poleg počasnega polnjenja z izmeničnim tokom, ki ga pri Lexusu niso deklarirali, bo na voljo tudi hitro polnjenje z močjo 150 kilovatov, s katerim se bo baterija v dobri uri napolnila do 80-odstotne kapacitete.