Najzmoglivejši adam je tu. Model S poganja motor 1,4 Turbo ecotec s 110 kilovati moči (150 KM) in največjim navorom 220 Nm.
Za boljše vozne lastnosti so mu dodelili športne nastavitve podvozja, neposreden volan in zavorni sistem OPC. Zmogljivost zavornega sistema je povečana z velikimi zavornimi koluti, spredaj 16- in zadaj 15-palčnimi, ter z rdečimi ohišji zavornih čeljusti izvedbe OPC. Na 18-palčnih platiščih so nameščene pnevmatike, ki merijo 225/35 R 18. Za še bolj vroč videz so ga pobarvali s posebno rdečo barvo, mu vgradili poseben strešni spojler in nadeli zunanje elemente iz ogljikovih vlaken.
Slogovno popoln
V notranjosti na sprednjih sedežih najdemo slaven podpis Recaro Performance (usnje in Morrocana). Izvedba združuje volanski obroč, prestavno ročico in ročico ročne zavore v rdečem usnju ter rdeče-bele vstavke v armaturni plošči in na oblogah vrat. Še večjo stopnjo individualizacije omogočajo drugi dodatki.
Zadaj so stekla zatemnjena, dnevne luči podkrepljene z LED-diodami, deležen je bil posebne izvedbe zadnjih luči. Vso najnovejšo Oplovo tehnologijo si deli s preostalimi modeli iz družine adam.
Do 220 km/h
Turbo motor v adamu S je bil namensko razvit iz obstoječega štirivaljnika delovne prostornine 1,4 litra. Doseže za 50 odstotkov več moči in za 70 odstotkov več navora kot atmosferski 1,4-litrski motor. V kombinaciji z ročnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom omogoča hitrost 220 kilometrov na uro (km/h).
Agregat ima dve odmični gredi za nenehno prilagodljivo spreminjaje faz odpiranja ventilov in turbinski polnilnik, integriran z izpušno vejo za sočasno zagotavljanje majhne mase in kompaktne zgradbe. Med številne rešitve zmanjševanja mase spadajo tudi blok motorja iz litega železa votle strukture, votla ročična gred in plastična sesalna veja. Motor, ki s sestavo izpušnih plinov že zadovoljuje ostra merila Euro 6, je v prid nižji porabi opremljen s sistemom stop-start.