Poudarek je na "nekoliko", saj je pravih vidnih sprememb bolj malo, malce bolj poudarjen je sprednji odbijač s kromirano masko pokrova, prednja svetila so dobila podobnosti z novim focusom, LED dnevne luči bodo sestavni del oprem titanium in titanium X. V LED svetlobi svetijo tudi zadnje luči.
Kakšne so spremembe v notranjosti, še ni znano, ve se le, da bo izkoristil nekatere Volvove sladkorčke, dokler je švedski proizvajalec še pod okriljem Forda. Tako naj bi mondeo dobil BLIS sistem za opozorilo pred vozili v mrtvem kotu.
Bolj konkretno prenovo bo mondeo doživel pod pokrovom. Za pogon bo namreč odslej skrbela Ecoboost generacija bencinskih motorjev z neposrednim polnjenjem. V prvi vrsti bo to dvolitraš s 147 kW in 300 Nm navora, ki bo precej varčnejši in ekološko bolj sprejemljiv od Volvovega 2,5 motorja. Verjetno si bo mogoče omisliti tudi novi 1,6 litrski motor z neposrednim vbrizgom.
Na strani dizlov pa bodo na voljo trije dvolitrski agregati s po 83 kW, 101 kW in 118 kW. 2,2-litrski dizel bo imel na zalogi 132 kW. Kot opcija bo na seznamu opreme menjalnik z dvojno sklopko powershitf.
Po nekaterih informacijah naj bi se prenovljeni mondeo na ogled pokazal že v Ženevi, tako da bi se proizvodnja pričela sredi leta.